name="google-site-verification" content="Kga2TzOFGKM63xp9HnYIzrOHgplqdhfuGlQJEPJcPJk" />تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر | بلاگ

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر

ساخت وبلاگ

جزیره بالی

بالی زیباترین جزیره اندونزی است و دارای جمعیتی حدود ۳میلیون نفر می باشد. جزیره بالی دارای طبیعت بکر و جاذبه های طبیعی فراوانی است. همچنین از پوشش گیاهی متنوعی برخوردار است. در تور بالی معابد زیبای بالی را می بینید که در هیچ مکان دیگری نظیرش پیدا نمی شود. رودها و آبشارهای خروشان و جشن های متنوع و شاد آن هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. پرواز به بالی ۱۲ ساعت طول می کشد خوب است بدانید برای رسیدن به جزیره زیبای بالی ابتدا به دبی رفته و سپس از آنجا به بالی پرواز می کنید.

تور بالی

تور بالی

بالی جزیره ای زیبا و پر از جاذبه های دیدنی با آب و هوای گرم استوایی و مرطوب هر ساله شاهد گردشگران بسیاری می باشد. از نظر موقعیت جغرافیایی جزیره بالی بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند واقع شده است. در بخش غربی جزیره بالی، بزرگترین جزیره اندونزی به نام جاوه قرار گرفته است و در شرق بالی، جزیره لومبوک قرار دارد. مساحت بالی ۶‌ هزار کیلومتر مربع است و جمعیتی بالغ بر ۳میلیون نفر در این جزیره خوش آب و هوا و زیبا زندگی می کنند. واحد پول آنها روپیه می باشد. دمای هوا در این جزیره در تمام فصول سال تقریبا یکسان می باشد. بهترین زمان تور لوکس بالی اردیبهشت تا اواخر شهریور ماه است. زیرا در این ایام رطوبت بالی کاهش یافته و گردشگران و مسافران لذت بیشتری را در زمان سفر به این جزیره زیبا به ارمغان می برند. جزیره بالی به علت داشتن سواحل زیبا و دل انگیز محل مناسبی برای پیاده روی گردشگران و مسافران در کنار ساحل می باشد. غذاخوری ها و رستوران های لوکس و مدرن با تهیه غذاهای با کیفیت از مسافران و گردشگران در تمام ساعات شبانه روز پذیرایی می کنند. موج سواری در آب های اطراف جزیره یکی از بهترین تفریحات مفرح و شاد برای گردشگران می باشد. برگزاری جشن های متنوع و وجود معابد بسیار دیدنی و بی نظیر در بالی سبب جذب توریست ها و گردشگران بسیاری به این مکان جذاب و دوست داشتنی شده است.

آب و هوای بالی

جزیره بالی دارای آب و هوای گرم و مرطوب استوایی است. این جزیره بی نظیر در طول سال فقط از دو نوع آب و هوای مرطوب و خشک برخوردار است. در ماه های اردیبهشت تا شهریور ماه رطوبت هوا کمتر می باشد. میانگین دما در تمام طول سال یکسان است و تفاوت دمایی قابل توجهی در بالی مشاهده نمی شود. طبق تحقیقات انجام شده متوسط دما در بالی ۲۸درجه سانتیگراد می باشد. بالی تابستان های بسیار گرمی ندارد ولی هر از گاهی به علت شرجی شدن هوا، می توان گفت بعضی اوقات تابستان ها در بالی آزاردهنده و غیر قابل تحمل می باشد. بهترین زمان تور لحظه آخری بالی ماه های فروردین، اردیبهشت، و خرداد است زیرا در این ایام هوا خنک تر است و به همراه آن رطوبت هوا کاهش داشته و آزار دهنده نمی باشد. البته شهریور ماه هم برای سفر به بالی بسیار مناسب است. برای لذت بردن از تور بالی تجهیزات و پوشش مناسب آب و هوای گرم و استوایی به همراه خود داشته باشید.

تور لوکس بالی

تور لوکس بالی

مسلما برای داشتن هر چیزی هزینه ای باید پرداخت کنید. اگر می خواهید تور ارزان بالی، لوکس و هیجان انگیز باشد باید هزینه های بیشتری نسبت به تور معمولی پرداخت کنید. در بخش رزرو بلیط هواپیمای بالی، کلاس پرواز مهم می باشد. هرچه نوع خدمات و کیفیت پرواز، بالاتر باشد قیمت بلیط پرواز هم گرانتر است. در قسمت رزرو آنلاین هتل بالی، هرچه هتل اقامت شما از خدمات و کیفیت بالاتری برخوردار باشد، یا به عبارت دیگر لوکس تر و مدرنتر باشد مسلما هزینه بیشتری باید بپردازید. محل غذاخوری و رستوران انتخابی شما در لوکس تر شدن تور بالی بسیار موثر است و همچنین خدمات دیگر تور مانند: بیمه، ارائه سیم کارت، تور لیدر، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و ... در بالا بردن هزینه تور و بالطبع آن تور لوکس، تاثیر مستقیم دارد.

رزرو بلیط هواپیما در تور بالی

جهت تور بالی و رزرو بلیط هواپیمای بالی به صورت آنلاین، ابتدا از وضعیت بلیط های پرواز بالی، مطمئن شوید. و تمام اطلاعات و مشخصات پرواز بالی را یک به یک و با دقت کافی مطالعه نمایید تا بتوانید بلیط مناسب با هزینه پرداختی خود را انتخاب کنید. ابتدا روی آیکون پروازهای خارجی کلیک کنید و نوع پرواز را از نظر رفت و برگشت یا صرفا بلیط رفت، انتخاب نمایید. سپس سایر مشخصات را با دقت مطالعه کنید. مانند: تاریخ پرواز، ساعت حرکت، کلاس پرواز، تعداد مسافران، مبدا حرکت، مقصد حرکت، فرودگاه و .... بعد از این مرحله روی نوشته جستجوی پرواز کلیک کنید. نتایج پرواز بالی برای شما روی مانیتور قابل مشاهده است. لیست بلیط های پرواز بالی بر اساس خدمات پرواز و قیمت بلیط به صورت صعودی از ارزانترین بلیط تا گران قیمت ترین آنها برای شما نمایش داده می شود. حالا می توانید، تاریخ حرکت، ساعت حرکت، تعداد توقف ها، ساعت توقف ها، کلاس پرواز و تمام اطلاعات راجع به پرواز بالی را مشاهده نمایید و بلیط خود را بر اساس مشخصات وارده رزرو کنید و با تور بالی سفر خاطره انگیزی را در ذهن خود ثبت نمایید. شما می توانید جهت رزرو بلیط هواپیمای بالی به سایت گلفام مراجعه نموده و از راهنمایی های این سایت استفاده کنید.

رزرو آنلاین هتل در بالی

اگر می خواهید در سفر به جزیره خوش آب و هوای بالی بیشترین استفاده از زمان اقامت در آنجا نصیبتان شود قبل از سفر، هتل اقامت خود را به صورت رزرو آنلاین کنید. اگر قبل از تور بالی هتل رزرو نکنید باید بعد از رسیدن به مقصد، برای گرفتن هتل اقامت کلی زمان صرف کنید. در نتیجه زمان کافی برای بازدید از جاذبه های دیدنی و مکان های تفریحی ندارید. ضمنا این نکته را در نظر داشته باشید هیچگاه قیمت بالای هتل دلیل بر خدمات بهتر و کیفیت برتر آن هتل نمی باشد. بنابراین در انتخاب هتل دقت لازم و کافی داشته باشید. خوب است بدانید هر چه هتل به مناطق دیدنی و گردشگری نزدیک تر باشد، گرانتر است. همچنین خدمات هتل مورد نظر را خوب بررسی نمایید. مانند: صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، آژانس گشت شهری و...

تور لحظه آخری بالی

تور لحظه آخری بالی

بعضی اوقات آژانس های گردشگری و دفاتر فروش بلیط پرواز به دلایل نامعلوم در دقیقه ۹۰ پرواز تعدادی بلیط فروخته نشده دارند. که در لحظات نزدیک به پرواز با قیمت ارزانتری به فروش می رسانند. اگر موفق به تهیه این نوع بلیط های پرواز بالی شوید مسلما تور بالی با قیمت مناسبتری برای شما تمام می شود و هزینه سفر شما کاهش می یابد. ولی در این مواقع باید چمدان سفر شما از قبل بسته شده، هتل اقامت خود را رزرو کرده و کاری برای ادامه سفر باقی نمانده باشد تا با خیال راحت و آسوده تور بالی را با خاطره های دل انگیز و جذاب به خاطر بسپارید.

قیمت تور بالی

چنانچه تصمیم دارید قیمت تور بالی برای شما مناسب باشد و هزینه کمتری بپردازید، می توانید در زمان رزرو بلیط هواپیما، ارزانترین آنها را نسبت به خدمات پرواز، انتخاب نمایید. همچنین برای رزرو هتل اقامت خود در بالی سعی کنید هتل انتخابی شما علاوه بر خدمات و کیفیتی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی داشته باشد. همچنین قیمت تور بالی به خدمات دیگر تور نیز بستگی دارد، خدماتی مانند بیمه مسافرتی، داشتن تور لیدر فارسی زبان مسلط به زبان انگلیسی، خدمات گشت شهری برای بازدید از مناطق تفریحی و توریستی ، ارائه سیم کارت و... در کاهش یا افزایش قیمت تور موثرند. همچنین اگر از تور لحظه آخری استفاده نمایید، در کاهش قیمت تور تلاش نموده اید. این نوع تور بسیار ارزان قیمت بوده و در عین حال بهترین خدمات در سفر ارائه می شود. توصیه می کنیم برای کاهش قیمت تور بالی سری به سایت گلفام بزنید و از خدمات این سایت استفاده ببرید.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور بالی, تور لوکس بالی, تور لحظه آخری بالی, قیمت تور بالی, رزرو آنلاین هتل بالی, تور ارزان بالی, بلیط هواپیما بالی, تور بالی نوروز, آب و هوای بالی, راهنمای سفر به بالی,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 296 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 1:51

تور دبی

دبی یک شهر زیبا و بسیار مهم در کشور امارات متحده عربی است. سالانه از طریق تور دبی گردشگران و مسافران زیادی به دبی سفر می کنند. قیمت تور دبی بستگی به موارد مختلف و نوع سفر شما خواهد داشت. دبی دارای آب و هوای گرم و بیابانی است.

قیمت تور دبی

برای همه افرادی که قصد دارند به شهر دبی سفر کنند، هزینه سفر اهمیت ویژه ای دارد و انتخاب تور دبی مطابق با قیمت آن انجام می شود. در سایت هایی که عرضه بلیط تور دبی را انجام می دهند، شاهد انواع تور با قیمت های مختلف خواهید بود. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که از طریق آن به راحتی می توان بلیط تور دبی را خریداری کرد. شما پس از اینکه وارد این سایت شدید طیف گسترده ای از تورهای دبی را می بینید که هر کدام متناسب با خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند دارای یک قیمت هستند. با بررسی تورهای مختلف می توانید تور مناسب جهت سفر خود را انتخاب کنید. هزینه هر یک از تورهای دبی بستگی به موارد مختلفی دارد. از جمله این موارد می توان به قیمت بلیط هواپیما دبی، کلاس پروازی، نوع ایرلاین، هزینه و نوع هتل محل اقامت، مدت زمان سفر، تاریخ سفر و ... اشاره کرد. جهت رزرو تور ارزان قیمت دبی می توانید بلیط هواپیما ارزان قیمت برای مقصد دبی را در سایت گلفام سفر جستجو کنید تا هزینه های سفر شما کمتر شوند. همچنین لازم به ذکر است که یک تور ارزان قیمت به منزله این نیست که امکانات تور و کیفیت آن پایین باشد. گاهی ممکن است در فصل های کم گردشگر تور دبی با قیمت بسیار پایینی به فروش برسد.

تور دبی

راهنمای سفر به تور دبی

شهر دبی در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. دبی را باید بزرگترین و مشهور ترین شهر امارات نامید. این شهر یکی از هفت سرزمین امیری امارات متحده عربی بوده و در آن صنعت گردشگری یک منبع درآمد بسیار خوب برای مقامات این شهر محسوب می شود. از طریق هواپیما و با رفتن به فرودگاه بین المللی این شهر می توان به آسانی به دبی سفر کرد. این شهر یکی از قطب های مهم گردشگری به شمار می آید. تور لوکس دبی همواره یک تور محبوب در میان گردشگران ایرانی است. در تور دبی می توانید در زمان بسیار کوتاهی از تمامی جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید. در این تور شما هیچ گاه از سفر خود خسته نمی شوید، چون همیشه برای سرگرمی و بازدید چیزی وجود دارد. در شهر دبی سنت و مدرنیته در کنار هم هستند و در آن فرهنگ های مختلفی دیده می شود. زبان رسمی در دبی زبان عربی است و واحد پول آن درهم امارات است. از نظر اختلاف ساعت دبی نیم ساعت از تهران عقب تر می باشد.

بلیط هواپیما دبی

پیش از سفر به دبی لازم است که برای تهیه بلیط این مقصد اقدام کرد. زیرا در فصل های شلوغ سال که مسافر پذیری اوج می گیرد، معمولا تهیه بلیط دبی به سختی صورت می گیرد. پس اگر می خواهید سفر راحتی به دبی داشته باشید، در زمان هایی که اوج سفرها می باشد علاوه بر تهیه بلیط رفت به دبی برای بلیط هواپیما دبی تهران نیز باید اقدام کنید تا هنگام برگشت مشکلی نداشته باشید. چون شهر دبی دارای آب و هوای گرمی است، بهترین زمان برای سفر با تور دبی اوایل آبان تا اواسط اسفند می باشد. زیرا هوای دبی در این ایام اندکی خنک تر می شود. پس در این ماه ها بهتر است برای خرید بلیط هواپیما دبی اقدام کنید. قیمت بلیط هواپیما دبی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. آب و هوا، نوع پرواز و شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط دبی از موارد مهمی هستند که روی قیمت بلیط هواپیما دبی تأثیر می گذارند. خرید اینترنتی بلیط هواپیما این امکان را فراهم می آورد که شما به راحتی و در هر زمانی بتوانید بلیط پروازی خود را تهیه کنید. در رزرو آنلاین بلیط هواپیما دبی شما نیاز نیست که به آژانس مسافرتی مراجعه کنید، در نتیجه از هزینه های اضافی شما نیز کاسته خواهد شد. شرکت های ماهان ایر، فلای دبی و ایران ایر از جمله شرکت های عرضه کننده بلیط هواپیما دبی هستند.

رزرو هتل

رزرو آنلاین هتل دبی

در شهر دبی علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی و متعدد،هتل های لوکس و مدرن وجود دارد که انگیزه سفر بسیاری از گردشگران با تور دبی شده اند. بیشتر هتل هایی که در شهر دبی هستند پنج ستاره و خیلی مدرن ساخته شده اند، در این هتل ها خدمات و امکانات بسیار خوبی برای مهمانان وجود دارد. بنابراین بیشتر گردشگرانی که با تور دبی سفر می کنند، ترجیح می دهند که در هتل همه اوقات خود را سپری نمایند. هتل های متعددی که در دبی هستند این امکان را برای مسافران تور دبی فراهم می کنند که متناسب با بودجه سفر خود یکی از این اقامتگاه ها یا هاستل ها را برای زمان سفر خود رزرو کنند. اکر شما نیز به دنبال پیدا کردن یک هتل مناسب برای اقامت خود در دبی هستید، از طریق رزرواسیون آنلاین به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. با وارد شدن به سایت ها و پس از مشاهده لیست هتل های مختلف به همراه امکانات و هزینه های آن ها می توانید یک مورد مناسب را برای خود انتخاب کرده و در سفر خود با تور دبی نگرانی از بابت مکان اقامت خود نداشته باشید. از طریق سایت گلفام سفر شما می توانید در کنار رزرو تور دبی، رزرو آنلاین هتل دبی را نیز انجام دهید.

آب و هوای دبی

چون دبی به مدار رأس السرطان نزدیک است از آب و هوای گرم و خشکی برخوردار می باشد. در فصل زمستان در طول روز این شهر دارای میانگین دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بوده و در شب در نواحی نزدیک به خط ساحلی دمای هوا ۱۲ تا ۱۵ درجه سانتی گراد می باشد. همچنین در مناطق بیابانی در شب دمای هوا به ۵ درجه سانتی گراد می رسد. در این شهر در مناطقی که بیابانی هستند، دمای هوا در شب خنک تر می شود. در فصل تابستان شهر دبی هوایی گرم و شرجی دارد. در چند روز دمای هوای این شهر در فصل تابستان تا ۴۵ درجه سانتی گراد هم خواهد رسید.

شهر دبی چون از لحاظ موقعیتی در کمربند بیابانی شمالی قرار گرفته است، آب و هوایی بیابانی استوایی دارد. تابستان های دبی دمای هوا به شدت گرم و مرطوب می شود. تقریبا در تمامی روزهای سال این شهر آفتابی بوده و در فصل زمستان دمای هوا به طور میانگین ۲۳ درجه است و در شب تا ۱۴ درجه پایین تر می آید. زمستان های دبی گرم و مرطوب است. در این شهر بارندگی به صورت باران های کوتاه و غیر معمول نیز می باشد. در ماه های دسامبر تا مارس بیشترین بارندگی در دبی اتفاق می افتد. از نظر آب و هوایی بهترین آب و هوا مربوط به ماه های دسامبر تا مارس است.

شهر دبی

هزینه های سفر با تور دبی

دبی شهر بسیار مدرنی است که سفر به آن به تصور بسیاری از افراد نیاز به هزینه بالایی دارد. هزینه سفر به دبی بستگی به مواردی مانند نوع سفر و تاریخ سفر شما دارد. شما می توانید با توجه به شرایط خود سفر ارزان، متوسط یا لوکسی به دبی داشته باشید.

تور لوکس و تور لحظه آخری دبی

در تورهای لوکس دبی خدمات و امکانات مختلفی برای مسافران در نظر گرفته می شود. البته با توجه به این امکانات هزینه تور لوکس دبی بالا خواهد بود. اگر می خواهید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید، تور چارتری یا لحظه آخری گزینه خوبی است که در ساعات آخر قبل از پرواز بلیط آن به فروش می رسد.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفربلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 292 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 1:33

بانکوک

شهر بانکوک که در کناره های غربی رودخانه چائو پرایا در جنوب تایلند واقع شده است امروزه به واسطه داشتن مناظر زیبایی که دارد تور بانکوک توانسته در میان جمع کثیری از توریست ها و گردشگران جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. این شهر به عنوان مدرنترین شهر تایلند معرفی شده است که مراکز خرید فراوان، مراکز دیدنی متعدد و معابدی زیادی را در خود جای داده است.

تور لوکس بانکوک

تور بانکوک

حدود ۲۰۰ است که شهری در جنوب کشور تایلند با نام شهر بانکوک شروع به پیشرفت نموده است به طوری که امروزه سفر به پایتخت تایلند یعنی تور بانکوک جزء مهمترین تور مسافرتی در آژانس های مختلف به حساب می آید. از این رو کسانی که به نقاط مختلف آسیا سفر می کنند به طور حتم سفر به بانکوک، شلوغ ترین شهر تایلند است را در برنامه خود جای می دهند. در این شهر تعداد زیادی فعالیت های تفریحی و جاذبه های گردشگری نظیر کاخ بزرگ تایلند ، معبد وات آرون، بازار شناور بانکوک، محله چینی ها، معبد وات فو، رودخانه چائو پرایا، بازار چائو چاک، خیابان خائو سان، محله سوئی کابوی، خانه جیم تامسون و... وجود دارد که آژانس مسافرتی گلفام سفر در تور بانکوک بازدید از این مکان ها را برای متقاضیان فراهم می آورد.

راهنمای سفر به تور بانکوک

افراد بسیاری هدف خود را از سفر به بانکوک تنها در بازدید از کاخ ها و معبدهای بانکوک قرار داده اند اما باید گفت تماشای پاگوداها و معماری ساختمان هایی که با سنگ های قیمتی مانند طلا تزیین شده اند می توانند بسیار لذت بخش باشد. بدون شک اقامت در هتل های لوکس و مجللی که در کناره های رودخانه چائو پرایا قرار دارند و تماشای غروب بانکوک به همراه سرو غذاهای محلی در تایلند خاطرات خوشی را در ذهن ها باقی خواهد گذاشت. ماساژهای تایلندی در این شهر شهرتی افسانه ای دارند که هر مسافری تمایل خواهد داشت این ماساژها را امتحان کنند. از این رو گلفام سفر به عنوان شناخته ترین آژانس مسافرتی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا برای مسافران تور بانکوک به جز استفاده از تفریحات و بازدید از جاذبه های گردشگری دغدغه ی دیگری وجود نداشته باشند.

لذا با انتخاب تور بانکوک، گلفام سفر شرایطی را برای متقاضیان فراهم می آورد تا در اسرع وقت صدور ویزای تایلند، اخذ پاسپورت، خرید بلیط هواپیما بانکوک، رزرو آنلاین هتل بانکوک، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، خدمات و تشریفات فرودگاهی و....انجام گیرد از طرفی در مدت اقامت مسافران در بانکوک پذیرایی بین روز، معرفی بهترین و مشهورترین مراکز خرید، کوتاهترین راه رفتن به جاذبه های گردشگری، وسایل حمل و نقل درون شهری و...برای مسافر مهیا باشد.

سفر به بانکوک

آب و هوای بانکوک

شهر بانکوک به دلیل قرار گرفتن در بادهای موسمی که از سمت جنوب آسیا می وزد در آب و هوای گرمسیری قرار گرفته است. از این رو شهر بانکوک سه فصل بارانی، گرم و سرد را به خود می بیند. اگر چه این شهر در بیشتر اوقات سال آب و هوای بسیار گرمی را به خود گرفته است و در ماه هایی مانند دسامبر و آوریل درجه حرارت دما بیش از ۳۵ درجه است اما سپتامبر به عنوان مرطوب ترین ماه بانکوک شناخته شده است. بارش باران از اواسط ماه می آغاز شده و تا پایان اکتبر در بانکوک ادامه خواهد داشت. شهر بانکوک تابستان های گرم و خشکی دارد که در بعضی اوقات گرمی این شهر با طوفان های تابستانی همراه می شود. طبق گزارشات انجام شده بیشترین دمای شهر بانکوک ۴۰ درجه و کمترین میزان دما در این شهر ۹ درجه به ثبت رسیده است.

هزینه های سفر به تور بانکوک

اینکه گفته شود در سفر به بانکوک چه هزینه ای خرج خواهد شد، شاید گفته ای اشتباه باشد زیرا قیمت تور بانکوک تحت تاثیر عوامل بسیاری نرخ گذاری می شود. در واقع قبل از پرواز، مسافر با هزینه هایی در رابطه با نوع بلیط هواپیما بانکوک، انتخاب ایرلاین هوایی، هزینه های صدور ویزا و پاسپورت هزینه تور بانکوک، پرداخت هزینه رزرو هتل در نوع و درجه های مختلف و...قرار دارد در حین سفر هم خرید سوغاتی، سرو غذاهای محلی، بازدید از مکان های دیدنی به صورت متفرقه و.... همگی می توانند باعث شوند تا سفر به بانکوک در قیمت های گوناگونی به مسافران ارائه گردد.

بدون شک قیمت تور شهر بانکوک زمانی که مسافر از بلیط هواپیمایی بیزینسی استفاده نموده و بهترین خدمات ایرلاین را در اختیار داشته باشد و در بانکوک در هتل های پنج ستاره اقامت داشته باشد و فوق العاده ترین سرویس دهی را در تور لوکس بانکوک به خود تعلق دهد، تور بانکوک بالاترین قیمت را خواهد داشت.

تور بانکوک

رزرو آنلاین هتل بانکوک

یکی از شرایط سفر به بانکوک بعد از خرید بلیط چارتری بانکوک، رزرو هتل در بانکوک می باشد. زیرا بدون ارائه دادن واچر هتل یا همان رسید رزرو هتل در بانکوک سفارت کشور تایلند برای مسافر ویزا صادر نخواهد کرد. بنابراین به هر روش ممکن می بایست محل اقامتی در بانکوک برای مسافر رزرو شود. از این رو آژانس مسافرتی گلفام سفر برای رفاه حال مسافران در تور بانکوک با شناختی که بر روی لوکس ترین هتل ها مانند هتل شانگری لا بانکوک، هتل بانیان تری، هتل میلینیوم هیلتون و دانستن خدماتی که هتل های ارزان قیمت مانند هتل ایبیس سیام، هتل مرکور سیام، هتل سوخومویت ارائه می دهند می تواند در اسرع وقت با رزرو آنلاین هتل بانکوک رسید هتل را به در اختیار مسافر قرار دهد. البته در رزرو آنلاین هتل بانکوک مسافران می توانند با وارد کردن هتل خاص و درخواست خدمات ویژه در رزرو هتل توسط گلفام سفر مشارکت داشته باشند.

بلیط هواپیما بانکوک

به طور حتم لازمه رفتن به شهر بانکوک تهیه بلیط هواپیما بانکوک است که این راه می تواند به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام گیرد. البته با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در موقعیت های مختلف سایت گلفام سفر شرایطی را فراهم آورده است تا مسافران بتوانند به راحتی با وارد شدن به سایت گلفام سفر اقدام به خرید بلیط هواپیما بانکوک کنند. البته کاربر در این سایت این امکان را دارد تا قبل از خرید بلیط هواپیما بانکوک با لیست کاملی از پرواز های بانکوک آشنا شده و نوع بلیط هواپیما و البته تعداد ایرلاین های هوایی را در پروازهای متنوع با یکدیگر مقایسه نماید. بنابراین در خرید های اینترنتی بلیط هواپیما بانکوک زمینه انتخاب برای مسافر بیشتر از خرید های حضوری فراهم است. از طرفی سایت گلفام سفر با خرید بلیط هواپیما بانکوک این فرصت را به مسافر داده تا با انتخاب تور بانکوک اقدامات لازم برای ویزای تایلند، رزرو هتل، ترانسفر و.....انجام گیرد.

تور لحظه آخری بانکوک

امروزه تور لحظه آخری بانکوک به عنوان ارزان ترین تور بانکوک شناخته شده است که سایت گلفام سفر به عنوان معتبر ترین و مشهورترین آژانس مسافرتی این فرصت را به دست آورده تا تور لحظه آخری بانکوک را در اختیار مسافران قرار دهد. این سایت علاوه بر تور لوکس بانکوک می تواند در طول سال چندین بار عرضه کننده تور لحظه آخری بانکوک باشد. غالبا این تور مسافرتی اگر چه در قیمت پایینی به متقاضیان عرضه می شود اما خدماتی هم ردیف با تورهای استاندارد برای مسافرین تور لحظه آخری بانکوک تدارک دیده می شود.

گلفام سفر بیشتر در پایان تعطیلات، نزدیک شدن به سال نو میلادی، عید نوروز و مناسبت ها اقدام به تور لحظه آخری بانکوک می کند و سعی کرده تا تخفیفات ۱۰ تا ۷۰ درصدی را شامل تور شهر بانکوک کند. در واقع شاید ارزان بودن این تور دلیل اصلی استقبال مسافران از تور لحظه آخری باشد زیرا این گونه تور مسافرتی از قبل قابل رزرو نبوده و به طور آنی در ساعات پایانی پرواز اتفاق می افتد.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 240 تاريخ : يکشنبه 29 دی 1398 ساعت: 1:29

چرا باید تور ارمنستان را خریداری نماییم؟

بسیاری از کسانی که علاقمند به سفر ارمنستان می باشند، می توانند با خرید تور این کشور سفری بسیار آسان به این کشور داشته باشند. ارمنستان کشور کوچکی است و به همین دلیل در بازه چند روزه می توان برای بازدید به تمامی قسمت های این کشور سفر داشت و برای اینکه در سفر اتلاف وقت نداشته باشید می توانید از وب سایت همیشه سفر برای خرید تور کشور ارمنستان اقدام نمایید. ارمنستان یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ آب و هوایی به شمار می رود و به خصوص در فصل تابستان بسیاری از توریست ها به این کشور می روند. خرید تور برای اینکه بدون دغدغه از هتل و بلیط هواپیما بتوانید سفری خوب به ارمنستان داشته باشید می تواند گزینه ای مناسب باشد. برای خرید تور ارمنستان می توانید از وب سایت همیشه سفراستفاده کنید چرا که به راحتی می توانید از طریق این سایت و در کوتاه ترین زمان ممکن، تور، بلیط هواپیما و یا هتل خود را رزرو نمایید. این روش برای خرید از سراسر کشور در دسترس است.

تور ارمنستان

ویژگی های تور ارمنستان

کسانی که می خواهند یک تور جذاب را تجربه نمایند که نسبتا قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و شامل گردشگری در طبیعت، مراکز تاریخی و مراکز خرید شود، می توانند ارمنستان را انتخاب کنند. تور کشور ارمنستان به خصوص برای خانواده ها و زوج های جوان می تواند گزینه ای مناسب باشد. اگر به صورت هوایی به سمت ارمنستان می روید، در ابتدا به شهر ایروان، پایتخت کشور ارمنستان خواهید رفت و می توانید در قدم اول از این شهر بازدید نمایید. همچنین سایر قسمت های کشور ارمنستان بسیار خوش آب و هوا و پر از آثار تاریخی است و شما می توانید از تمامی مناطق گردشگری در این کشور بازدید نمایید. ارمنستان همچنین برای کسانی که علاقمند به موسیقی و غذاهای سنتی هستند می تواند گزینه ای بسیار جذاب به شمار رود. در ادامه بیشتر در مورد این کشور به شما خواهیم گفت.

هزینه های سفر به ارمنستان

هزینه هایی که می بایست برای سفر به ارمنستان در نظر بگیرید، می تواند به بخش های مختلفی تقسیم شود. بخشی از هزینه ها مربوط به هزینه خرید بلیط هوایی ارمنستان یا اتوبوس، هزینه اقامت در هتل های ارمنستان، هزینه حمل و نقل در داخل شهر و هزینه خوراک می شود. همچنین برخی از هزینه ها، پیش از سفر به ارمنستان باید پرداخت شوند؛ مانند هزینه صدور ویزا و دریافت پاسپورت، هزینه بیمه مسافرتی و از این قبیل هزینه های مقدماتی که البته جزو هزینه های اصلی سفر محسوب می شود. در سفر به ارمنستان نیز باید هزینه هایی را بابت گشت و گذار در شهر، بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریح پرداخت کنید. البته تا حدودی می توان در این هزینه ها صرفه جویی کرد. هزینه خرید سوغاتی نیز باید طبق بودجه در نظر گرفته شود و سعی کنید خارج از برنامه ریزی عمل نکنید. در این صورت ممکن است با مشکلاتی مانند کمبود پول در سفر مواجه شوید.

بهترین زمان برای خرید تور ارمنستان

همانطور که گفتیم، انتخاب زمان مناسب برای خرید تور لوکس ارمنستان و سفر به این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان نقش مهمی در مسائل مختلف از جمله هزینه های سفر به این کشور دارند. شما با انتخاب زمان مناسب برای خرید تور ارمنستان می توانید، تا حد زیادی هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهید. همچنین می توانید در شرایط آب و هوایی خوبی به این کشور سفر کرده و با خیال راحت از مراکز دیدنی و گردشگری آن دیدن کنید. در حال حاضر بهترین زمان برای سفر به ارمنستان از اوایل آوریل تا اواخر سپتامبر می باشد. اما معمولا گردشگران فصل تابستان را برای سفر خود انتخاب می کنند. در این فصل دمای هوا بیشتر شده و زمان مناسبی برای سفر به ارمنستان می باشد. البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید، از آنجایی که اغلب گردشگران فصل تابستان را برای خرید تور ارمنستان انتخاب می کنند، هزینه های سفر به این کشور در این موقع از سال افزایش پیدا می کند؛ چرا که جمعیت گردشگران در این موقع بیشتر شده و قیمت خدمات و خرید بلیط چارتر ارمنستان جاذبه های گردشگری افزایش پیدا می کند.

بهترین زمان خرید

مزایا خرید تور ارمنستان

روش های بسیاری برای سفر به یک کشور خارجی مانند ارمنستان وجود دارد و بسیاری از افراد نیز از این روش ها استفاده می کنند. اما سفرهای شخصی دشواری های خاص خود را نیز دارد. شما باید برای هزینه های سفر، رزرو هتل، وسیله نقلیه و بازدید از مکان های گردشگری برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و به تبع در نظر گرفتن همه این موارد برای فردی که برای اولین بار است که می خواهد به ارمنستان سفر کند، کار چندان آسانی نیست. خرید تور ارمنستان در این شرایط می تواند بهترین گزینه باشد. شما با خرید تور ارمنستان، می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. تور معمولا برنامه ریزی های کلی سفر را انجام می دهد و شما دیگر نیازی نیست، ذهنتان را درگیر قیمت تور ارمنستان، بلیط و رزرو هتل کنید و با خیال راحت می توانید از سفر خود لذت ببرید. همیشه یک راهنما در کنار شما وجود دارد و شما می توانید بدون اتلاف وقت به مکان هایی که از قبل انتخاب کرده اید، سر بزنید.

جاذبه های گردشگری ارمنستان

با وجود اینکه ارمنستان وسعت زیادی ندارد، اما تعداد جاذبه ها و مناطق دیدنی این کشور بسیار زیاد است. از جمله مشهورترین جاذبه های دیدنی ارمنستان می توان به جاذبه هایی نظیر کاسکاد ایروان، خانه اپرا، میدان جمهوری ایروان، مسجد کبود ایروان، دژ اربونی، کلیسای جامع سنت گرگوری روشنگر، پارک عشاق، مجسمه مادر ارمنستان، صومعه نوراوانک، صومعه گغارد، موزه گالری ارمنستان، کلیسای جامع زوارتنوتس ارمنستان، کلیسای کاتوقیکه، دریاچه سوان، گارنی، واغارشاپات، رصد خانه کاراهونج یا استون هنج ارمنستان، صومعه تاتو ارمنستان، صومعه خور ویراپ، موزه ماتناداران، موزه صنایع دستی ارمنستان، بنای یادبود قتل عام ارامنه، کوه های آرارات، منطقه حفاظت شده شیک اهوغ، پارک ملی دیلیجان، منطقه کوهستانی آراگاتس، دریاچه آرپی، شهر زیبای گیومری، شهر توریستی وانادزور، قلعه تاریخی آمبرد، دره آزات، شهر تخریب شده دوین و ده ها جاذبه دیگر اشاره کرد. شما با خرید تور ارمنستان می توانید از اغلب این جاذبه های دیدنی دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری ارمنستان

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور ارمنستان, تور ارزان ارمنستان, تور لوکس ارمنستان, تور لحظه اخری ارمنستان, قیمت تور ارمنستان, اب و هوای ارمنستان, هزینه های سفر به ارمنستان, هزینه های زندگی در ارمنستان, راهنمای سفر به ارمنستان, رزرو انلاین هتل ارمنستان, خرید انلاین تور ارمنستان,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 320 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 21:02

تور ازمیر

اگرچه تور ازمیر همانند دیگر تور های گردشگری کشور ترکیه از جمله تور استانبول، آنتالیا و کوش آداسی شهرت ندارد اما لازم است بدانید که شما با رزرو این تور می توانید سفری جذاب را تجربه کنید، زیرا شهر ازمیر مکانی دنج و ایده آل برای سفری آرام می باشد. این شهر در واقع نگین دریای اژه بوده که برای در کردن خستگی و دوری از هیاهو و درماندگی های روزانه بسیار مناسب است.

تور ازمیر

راهنمای سفر به تور ازمیر

سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از آنکارا و استانبول شهر ازمیر می باشد که از لحاظ تجاری، صنعتی و بندری دارای موقعیت ممتازی است. همچنین این شهر ساحلی که در دریای اژه قرار دارد، هر ساله میزبان نمایشگاه های مختلفی است از این رو اهمیت زیادی برای کشور ترکیه دارد. همچنین باید توجه داشته باشید با سفر به این شهر زیبا و تاریخی می توانید در میان خرابه های باستانی به گذشته سفر کرده و حتی در سواحل آفتابی و بی نظیر آن حمام آفتاب بگیرید. لازم است بدانید که در حال حاضر سایت گلفام سفر جزو معتبرترین سایت هایی است که در ارائه انواع تور گردشگری آماده ارائه خدمت است. با این حال شما می توانید جهت رزرو تور ازمیر نیز از این سایت کمک بگیرید.

بلیط هواپیما ازمیر

هرچند که کشور ترکیه با کشور ایران فاصله چندانی ندارد اما طبیعتا فاصله نسبتا طولانی بین تهران و شهر ازمیر وجود داشته با این حال بهترین روش سفر به این شهر، از طریق هواپیما است. حال باید توجه داشته باشید که از تهران به ازمیر پرواز مستقیم وجود ندارد و احتمالاً باید در فرودگاه استانبول توقف کوچکی داشته باشید. لازم است بدانید جهت رزرو بلیط هوایی ازمیر از طریق سایت گلفام سفر می توانید بعد از تکمیل اطلاعات مورد نیاز از جمله تاریخ رفت و برگشت، مبدا و مقصد نتایج حاصله را در تاریخ مورد نظر خود مشاهده کرده و بلیط مورد نظرتان را انتخاب کنید. در هنگام جستجوی بلیط هوایی ازمیر در خصوص نوع بلیط از جمله کلاس پرواز، ایرلاین موردنظر و ساعت پرواز باید مشخصات مورد نظرتان را ذکر کرده تا متناسب با شرایط شما بلیط های ازمیر به نمایش درآید. توجه داشته باشید در این سایت، بلیط ها به صورت صعودی از ارزان ترین پرواز نمایش داده شده که شما می توانید به صورت آنلاین آن را رزرو کنید.

تور لوکس ازمیر

رزرو آنلاین هتل در تور ازمیر

در شهرهای توریستی سراسر جهان هتل ها و هاستل های متعددی وجود داشته زیرا سالانه گردشگرانی با سلایق مختلف از نقاط مختلف جهان به این شهر ها سفر کرده که با این وجود افراد می توانند متناسب با شرایط خود نوعی از آن را انتخاب کنند. مثلاً هنگامی که قصد سفر به ازمیر را داشته باشید لازم است که در اولین اقدام، اقامتگاه مناسب در این شهر برای خود پیدا کرده زیرا داشتن اقامتگاه مناسب می تواند در کیفیت سفر شما بسیار تاثیر گذار باشد. حال دیگر نگران رزرو آنلاین هتل ازمیر بی نظیر و باکیفیت در ازمیر نباشید زیرا به راحتی می توانید از طریق سیستم رزرو آنلاین سایت گلفام سفر در تور لوکس ازمیر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. لازم است بدانید هتل کران پلازا یکی از هتل های بی نظیر شهر ازمیر بوده که در هنگام رزرو تور این شهر، می توانید در این هتل اقدام به رزرو اتاق کنید. هتل کرون پلازا دارای چشم اندازی زیبا به دریا بوده و دارای اتاق هایی دل باز با پنجره های قدی بزرگ می باشد. هتل هیلتون دیگر هتل مناسب در ازمیر بوده که موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و تمامی اتاق های آن بسیار تمیز و پاکیزه است و مکانی مناسب برای استراحت و به دست آوردن آرامش می باشد. اما اگر تمایل دارید در مرکز شهر ازمیر و در مجاورت مرکز بین المللی نمایشگاه های شهر اقامتگاه داشته باشید، می توانید هتل پلاما سیتی را انتخاب کنید. این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام شخصی، تلویزیون و رستوران بزرگی می باشد.

آب و هوای ازمیر

در خصوص آب و هوای ازمیر باید توجه داشته باشید که این شهر آب و هوای مدیترانه دارد با این حال بهاری معتدل و ملایم داشته و فصل تابستان در آن گرم و شرجی است. فرا رسیدن پاییز در شهر ازمیر همراه با خنک شدن هوا بوده و فصل زمستان در این شهر سرد و بارانی می باشد. با این وجود می توان گفت فصل های بهار و پاییز بهترین فرصت جهت گشت و گذار و بازدید از مناظر طبیعی و مکان های دیدنی شهر ازمیر می باشد. بهتر است گردشگران عزیز ماه های آوریل تا می و یا اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر اقدام به رزرو تور گردشگری ازمیر کنند. دیگر هتل مناسب در این شهر هتل ازمیر پلاس می باشد که دسترسی مناسبی به اماکن توریستی شهر داشته و همچنین کارکنانی مهربان و خوش اخلاق دارد. در این هتل جکوزی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی و اتاق جلسه کاملاً مجهز، اتومبیل کرایه ای، آرایشگاه و رستوران وجود داشته که با این حال شرایطی بسیار مناسب جهت اقامت میهمانان به وجود می آید.جهت مشاهده امکانات هتل های مورد نظر خود و رزرو آنلاین هتل مورد نظر خود به وب سایت ما مراجعه نمایید.

تور ارزان ازمیر

هزینه های سفر به ازمیر

بررسی هزینه های سفر به ازمیر یکی از مهمترین مواردی است که گردشگران به آن توجه می کنند. حال باید توجه داشته باشید یکی از مهمترین هزینه های سفر به ازمیر مرتبط با اقامتگاه های این شهر است به طوری که باید بدانید در این شهر هتل های مختلفی وجود داشته که می توانید متناسب با بودجه خود در آن اقدام به رزرو اتاق کنید. اما به طور کلی می توان گفت اگر خیلی ولخرجی نکنید می توانید سفری به صرفه را تجربه کنید. همچنین توجه داشته باشید در هنگام سفر به ازمیر باید حواس تان به هزینه خورد و خوراک نیز باشد به طوری که می توانید در رستوران های محلی و کوچک این شهر غذاهای با کیفیت و خوشمزه ای را با قیمت مناسب سرو نمایید.

قیمت تور ازمیر

قیمت تور ازمیر در فصول مختلف سال متفاوت بوده به طوری که افراد می توانند در فصل زمستان که مسافران کمتری قصد سفر به ازمیر را دارند تور ارزان ازمیر را با قیمت بسیار مناسبی رزرو کنند. اما طبیعتاً در فصل تابستان با وجود تعطیل بودن مدارس و دانشگاه ها افراد زیادی قصد سفر به شهر های خارجی از جمله ازمیر را داشته که این امر منجر به افزایش قیمت تور گردشگری این شهر خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید خدمات ارائه شده در تور گردشگری این شهر از دیگر مواردی است که در قیمت آن تاثیر می گذارد.

انواع تور ازمیر

همانطور که گفته شد در حال حاضر سایت گلفام سفر یکی از سایت های ارائه دهنده تور های گردشگری مختلف از جمله تور ازمیر می باشد که توجه داشته باشید می توانید در این سایت انواع مختلفی از تور های آن را مشاهده کنید. مثلا تور لوکس ازمیر یکی از تورهای پرطرفدار این شهر زیبا بوده که افراد با پرداخت هزینه بیشتر اقدام به رزرو آن می کنند. در این تور ازمیر بهترین اقامتگاه ها برای افراد در نظر گرفته شده و همچنین با بهترین کلاس پروازی و ایرلاین، گردشگران از مبدا به مقصد می رسند. اما نوع دیگر تور ازمیر، تور لحظه آخری بوده که رزرو آن به افرادی پیشنهاد می شود که به دنبال صرفه جویی در هزینه های سفر خود هستند. توجه داشته باشید این تور که جزو تور های چارتر است زمانی ارائه می شود که چارتر کنندگان مشاهده کنند به زمان سفر نزدیک شدند اما نتوانستند تمامی بلیط های هواپیما را به فروش برسانند. که در این زمان طبیعتا سعی می کنند با کاهش قیمت تور ازمیر افراد زیادی را ترغیب به رزرو این تور نمایند.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ازمیر ارزان, تور لوکس ازمیر, هزینه های سفر به ازمیر, راهنمای سفر به ازمیر, تور لحظه اخری ازمیر,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 291 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 15:51

بهترین تور ترکیه 

معرفی پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای گلفام سفر 

تور استانبول یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای برگزاری در سال های اخیر می باشد که بسیاری از ایرانیان علاقه مند شرکت و ثبت نام در این تورهای مسافرتی می باشند. گردشگران می توانند برای خرید تورهای استانبول به صورت اینترنتی اقدام نموده و فرصت داشتن سفری جذاب و پر از هیجان و نشاط را تجربه کرده و از تمامی خدمات و مزیت های سفر با تور مسافرتی بهره مند شوند.

تور ترکیه

تور استانبول

شهر استانبول یکی از شهرهای توریستی معروف در کشور ترکیه می باشد که هر ساله مقصد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران واقع می باشد. با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیایی این شهر، گردشگران و مسافران می توانند در هر فصل از سال به قصد بازدید از استانبول در تورهای برگزار شده شرکت داشته باشند. تور استانبول از جمله محبوب ترین تورهای خارجی در کشور ما می باشد که ایرانیان در میان انواع تورهای مسافرتی خارجی علاقه مند و خواهان شرکت و ثبت نام در تور استانبول می باشند. 

شهر استانبول با داشتن مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذاب و همچنین مناطق گردشگری طبیعی و تفریحی به یکی از قطب های مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است که در سال های اخیر شاهد افزایش ورود توریست ها و مسافران به این شهر تاریخی و توریستی می باشیم. شما می توانید با توجه به شرایط خود در یکی از تورهای برگزاری به این شهر شرکت نمایید و سفری پر از خاطره و لحظاتی پر از هیجان را سپری کنید. در ادامه مقاله در خصوص خرید تورهای استانبول و بهترین روش خرید و رزرو هتل آن صحبت خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

خرید تور استانبول

خرید تور استانبول

همانطور که اشاره کردیم استانبول یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه و از جمله محبوب ترین مناطق برای سفرهای سیاحتی ایرانیان محسوب می شود. این شهر در شمال غربی منطقه مرمره ترکیه با مساحت 1831 کیلومتر مربع واقع شده است و با داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعی بیشمار در حال حاضر شاهد ورود تورهای مسافرتی بیشماری در خود می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارند بایستی در جهت خرید تور لحظه آخری استانبول اقدام نموده و در زمان مناسب با هزینه معقول صندلی خود را رزرو کنند. 

برای خرید تور ارزان استانبول می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین که یکی از روش های آسان و ایده آل می باشد اقدام نمود. در این روش رزرو تور استانبول افراد می توانند با گزینه های بسیاری مواجه بوده و از میان انواع مختلف تورهای برگزاری گزینه مناسب را انتخاب و خریداری نمایند. توجه داشته باشید که تور استانبول با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد با یکدیگر متفاوت بوده و این امر این امکان را می دهد که گردشگران و مسافران با توجه به خواست و سلیقه خود یکی از تورهای ارائه شده را انتخاب و در آن ثبت نام کنند. شایان ذکر است که تور مسافرتی استانبول یکی از پرطرفدارترین و پر انتخاب ترین تورهای برگزاری در سال های اخیر می باشد.

 

خرید بلیط استانبول

بخش قدیمی شهر استانبول بر روی هفت تپه ساخته شده و بلندترین نقطه این شهر تپه کاملیکا می باشد. قدمت این شهر به 660 سال قبل از میلاد برمی گردد که این موضوع نشان از تاریخی بودن آثار برجای مانده در این شهر می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر قدیمی و باستانی را دارند، می توانند با خرید بلیط هوایی استانبول سفری پر از خاطره های دلنشین و لحظات ناب را برای خود رقم بزنند. 

قیمت بلیط استانبول در هر فصل و ایامی از سال متفاوت است و نمی توان هزینه ثابتی را برای خرید بلیط استانبول مشخص نمود. با توجه به اینکه در نیمه اول سال ورودی گردشگران و مسافران به این شهر بسیار زائد می باشد، از این جهت قیمت های ارائه شده برای بلیط استانبول و تور استانبول بسیار گرانتر از قیمت های نیمه دوم سال می باشد. برای مثال می توان گفت قیمت های اقامتگاه ها در نیمه اول سال گرانتر و در نیمه دوم سال هزینه های اقامت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. در حالت کلی گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به مقدار بودجه و ظرفیت خود مناسب ترین خرید بلیط هواپیما و تور برگزاری به این شهر را خریداری و رزرو نمایند.

تور ارزان استانبول

امکانات تور استانبول

همانطور که در بخش های قبلی اشاره نمودیم تورهای برگزاری به استانبول با توجه به آژانس های متفاوتی که اجرا می شود به صورت متنوع بوده و شرایط تمامی تورهای اجرایی یکسان نمی باشد. از جمله امکانات و خدمات تور استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رزرو بهترین کلاس پرواز
  • رزرو اقامتگاه و هتل لوکس
  • داشتن تور لیدر مجرب و آگاه
  • بازدید از اماکن تاریخی و طبیعی استانبول
  • شکم گردی در خیابان های معروف استانبول

از دیگر نکات مهم و قابل توجه در این خصوص می توان گفت مدت زمان برگزاری تور استانبول نیز از جمله موضوعاتی می باشد که در قیمت تور بسیار تاثیرگذار است و افراد می توانند برای داشتن هزینه های ارزان در تورهای کوتاه و 2 تا 3 روزه شرکت داشته باشند؛ که پیشنهاد می کنیم هر چقدر زمان داشته باشید باز هم برای بازدید از زیبایی ها و جاذبه های این شهر معروف زمان کم خواهید آورد. 

رزرو آنلاین هتل

مزیت های تورهای استانبول

سفر با تورهای استانبول مزیت های بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و مسافران و توریست ها با توجه به بهره مندی از مزیت ها و ویژگی های سفر با تور خواهان و علاقه مند شرکت در آنها می باشند. در سفر با تورهای مسافرتی افراد می توانند بدون نیاز به داشتن برنامه ریزی سفر تنها با بستن چمدان لوازم شخصی خود به این سفر بپردازند. همچنین با داشتن تور لیدر مسافران می توانند با آگاهی بسیار و کسب اطلاعات دقیق از بسیاری اماکن تاریخی و قدیمی استانبول دیدن کنند. همچنین از دیگر مزیت های تورهای استانبول می توان به هزینه های ارزان اشاره نمود؛ که این موضوع سبب جذب مسافران و گردشگران بیشماری برای شرکت در تورهای مسافرتی می باشد. شما نیز برای داشتن هزینه های ارزان قیمت و مناسب سفر در تور استانبول ثبت نام کنید.

 

بهترین زمان خرید تورهای استانبول

با توجه به شرایط اقلیمی شهر استانبول می توان گفت آب و هوای معتدل و مناسبی در سطح شهر حاکم می باشد، از این جهت بهترین زمان خرید تورهای استانبول بر اساس شرایط آب و هوایی، فصل بهار و تابستان می باشد و گردشگران می توانند در آن ایام از سال بدون نگرانی و اذیت شدن از شرایط اقلیمی سفری بی دغدغه و پر از هیجانی را تجربه کنند؛ اما بهترین زمان سفر از نظر مقدار هزینه ها نیمه دوم سال را می توان دانست چرا که در این فصل ها ورودی گردشگران به شهر استانبول بسیار کاهش یافته و تمامی هزینه های سفر کم می شود. از این جهت افراد می توانند با توجه به شرایط و موقعیت خود زمان مناسب را برای سفر به این شهر و شرکت در تور انتخاب نمایند. 

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفربلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما, گلفام سفر , رزرو بلیط هواپیما , رزرو هتل , تور ترکیه, تور استانبول, تور لحظه آخری استانبول, تور ارزان ترکیه,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 268 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 23:06

رزرو آنلاین هتل آنتالیا

از آنجایی که آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری و تفریحات آبی متعددی است، اگر بگوییم انتخاب تور آنتالیا و سفر به این جزیره زیبا برای شما سفری همه چیز تمام به ارمغان می آورد بدون شک اغراق نکرده ایم، زیرا در جزیره آنتالیا شما می توانید در سواحل بکر و بی نظیر آب تنی و شنا کرده و خوشمزه ترین غذاها را در رستوران های آن میل کنید و همچنین در لوکس ترین هتل های این شهر اقامت بی نظیری داشته باشید.

آنتالیا

راهنمای سفر به آنتالیا

شهر توریستی و ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه به دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی متعددی که دارد سالانه مقصد گردشگران زیادی به خصوص گردشگرانی از کشور ایران قرار می گیرد، زیرا همانطور که می دانید فاصله کشور ترکیه و ایران چندان زیاد نبوده با این حال شرایط سفر به آنتالیا و رزرو تور آنتالیا برای بیشتر افراد مهیا می شود. لازم است بدانید بعد از استانبول آنتالیا دومین مقصد گردشگری در این کشور محسوب شده زیرا سواحل طولانی وسیعی دارد و دارای استراحتگاه های کوچک و بزرگی بوده و همچنین مراکز خرید متعددی داشته که می توانید بهترین سوغاتی ها را از آن خریداری کنید.

از طرفی وجود جاذبه های تاریخی متعدد در سراسر شهر آنتالیا از جمله مواردی است که موجب شده است تور گردشگری این شهر برای تاریخ دوستان نیز جذاب باشد. توجه داشته باشید بیشترین امکانات رفاهی در سواحل ترکیه در آنتالیا قرار داشته به همین دلیل هر کسی که تمایل به استفاده از امکانات ساحلی این کشور را داشته باشد بهتر است به آنتالیا سفر کند پارک های آبی این شهر نیز متعدد هستند به طوری که بزرگترین پارک آبی مدیترانه نیز در این شهر واقع شده و بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود.

بلیط هواپیما آنتالیا

در هنگام رزرو اولین اقدام لازم است که بلیط هواپیما شهر موجود باشد و داشتن اطلاعات کافی از قیمت تور آنتالیا را باید داشته باشیم. برای این منظور می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کرده و تاریخ سفر خودتان را مشخص کنید تا لیستی از پروازهای آن تاریخ برای شما به نمایش گذاشته شود. سپس در این مرحله شما می توانید با توجه به سلیقه خود، کلاس پروازی بلیط تان را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازید و سپس آن را رزرو کنید. توجه داشته باشید نوع شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و ساعت حرکت کرد از جمله مواردی است که در نوسانات خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا تاثیر گذار است اما به طور کلی می توان گفت افراد می توانند در سایت گلفام سفر ارزان قیمت ترین بلیط را رزرو نمایند.

رزرو هتل ارزان آنتالیا

رزرو آنلاین هتل در تور آنتالیا

بسیاری از افراد تمایل دارند که در هنگام سفرهای خارجی قبل از سفر هتل خود را در مقصد رزرو کرده تا در هنگام رسیدن به مقصد شان با مشکلی در خصوص اقامتگاه مواجه نشوند. با این وجود باید توجه داشته باشید که امکان رزرو آنلاین هتل در تور آنتالیا در حال حاضر از طریق سایت گلفام سفر به وجود آمده است، که شما می توانید با بررسی هتل های این شهر، آن چه که با سلیقه شما بیشتر همخوانی دارد را انتخاب نمایید. لازم است بدانید هتل ۵ ستاره آکرا یکی از بی نظیر ترین هتل های آنتالیا بوده که استقبال و پذیرایی مناسبی از مهمانان خود به همراه می آورد و با اقامت در این هتل می توانید در چند قدمی ساحل بوده در حالی که فاصله بسیار کمی با مرکز شهر دارید.

تمامی اتاق های آن رو به دریا بوده و معلوم است که روز تان را با صدای مرغ های دریایی و خنکای دریای مدیترانه شروع خواهید کرد. هتل سو اند آکوالند دیگر هتل پنج ستاره و همه چی تمام آنتالیا بوده که می توان گفت خود یک شهرک مجهز است و تمام امکانات مناسب در هنگام اقامت را در اختیار شما قرار می دهد. این هتل لوکس، نمای سفید رنگ داشته که بسیار باشکوه و جذاب می باشد، همچنین در این هتل یک سرزمین آبی تمام عیار با بیش از ۱۲ سرسره و استخر موج و صخره و زمین بازی اختصاصی کودکان وجود داشته که شما می توانید در آن ساعت بسیار خوشی را سپری کنید. اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در اطراف جاذبه های تاریخی آنتالیا اقامت داشته باشید می توانید در منطقه قدیمی لارا اقدام به رزرو هتل کنید. توجه داشته باشید در این منطقه هتل های ۴ ستاره و پنج ستاره بی نظیری با امکانات بسیار متعدد در اختیار شما قرار می گیرد که در چند قدمی تعداد زیادی از جاذبه ها است.

هزینه های سفر به تور آنتالیا

از آن جایی که خرید آنلاین تور آنتالیا اولین قدم برای سفر با تور آنتالیا می باشد می توان گفت جزو مهمترین مواردی است که در هزینه های سفر به آنتالیا نیز تاثیر دارد. به طوری که اگر دوست دارید پرواز بسیار راحت داشته باشید لازم است از ایرلاین های لوکس و کلاس های پروازی مناسب که قیمت بیشتری برای شما دارد اقدام به رزرو بلیط کنید. همچنین هزینه اقامت در آنتالیا از جمله دیگر هزینه های سفر به این شهر می باشد که باید بدانید هتل های متعدد و هاستل های مختلفی وجود داشت که افراد می توانند متناسب با بودجه خود نوعی از آن را انتخاب کنند. هزینه غذا بخش دیگری از هزینه های سفر به آنتالیا می باشد.

توجه داشته باشید امتحان کردن دسر ها و غذاهای ترکی که با ذائقه ایرانی ها خوب جور در می آید می تواند یکی از لذت بخش ترین بخش های سفر به آنتالیا باشد لازم است بدانید در این شهر کافه ها و رستوران های مختلفی قرار داشته که بسته به غذایی که سفارش می دهید و نوع رستورانی که انتخاب می کنید باید پول پرداخت کنید. در بعضی از رستوران های محلی می توانید با پرداخت هزینه های کم غذا های لذیذ و با کیفیتی نوش جان کنید. برای کاهش هزینه های حمل و نقل در این شهر نیز می توانید از اتوبوس، مترو و تراموا استفاده کرده و باید توجه داشته باشید که اگرچه تاکسی راحت ترین وسیله برای جابجایی در سطح شهر است اما گران ترین وسیله نیز به شمار می رود.

رزرو تور ارزان آنتالیا

قیمت تور آنتالیا

هنگامی که قصد رزرو تور آنتالیا را داشته باشید باید توجه کنید که قیمت تور آنتالیا متناسب با نوع هتل، آژانس و خدماتی که در تور ارائه می شود متفاوت است. همچنین سایت ارائه دهنده تور آنتالیا از جمله مواردی است که می تواند در قیمت آن تاثیر بگذارد. حال اگر شما بخواهید از سایت گلفام سفر این تور گردشگری را رزرو کنید طبیعتاً در هزینه سفرتان صرفه جویی می شود زیرا در این سایت تور آنتالیا با مناسب ترین قیمت عرضه خواهد شد. انتخاب زمان سفر نیز از دیگر مواردی است که در این قیمت تاثیر می گذارد.

آب و هوای آنتالیا

به طور کلی می توان گفت آنتالیا دارای آب و هوای گرم و معتدل بوده که دمای متوسط آن حدود ۱۸ درجه سانتیگراد است. با این حال می توان گفت فصل بهار و پاییز هوای آنتالیا بسیار مطبوع بوده اما فصل تابستان بسیار گرم و خشک می باشد. افرادی که تمایل دارند در بهترین بازه زمانی از نظر آب و هوایی به آنتالیا سفر کنند می توانند فصل بهار و پاییز را انتخاب نماید. اما جالب است بدانید در تعطیلات تابستان تور این شهر به خصوص توسط ایرانیان طرفداران بیشتری دارد.

تور لوکس و تور لحظه آخری آنتالیا

تور لوکس آنتالیا جز آن دسته از تور هایی است که خدمات بسیار متعددی را برای افراد در نظر گرفته و انتخاب این تور گردشگری به شما کمک می کند که سفری جذاب را تجربه کنید. افرادی که به دنبال سفری اقتصادی هستند نیز می توانند تور لحظه آخری آنتالیا را انتخاب نموده به طوریکه این تور گردشگری معمولاً در چند ساعت مانده به پرواز ارائه می شود و قیمت بسیار مناسب تری دارد.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 259 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 0:11

سفر به پاتایا

آنتالیا یک شهر بسیار زیبا در ترکیه است که گردشگران زیادی از ایران به این شهر سفر می کنند. در تور آنتالیا می توان از مکان های دیدنی بسیار زیادی دیدن کرد. جهت خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل های این شهر می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

سفر به پاتایا

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی ترکیه است که به دلیل جاذبه های بسیار، آب و هوای خوب و مسافت نزدیک با ایران سالانه گردشگران زیادی از طریق تور آنتالیا به این شهر سفر می کنند. سفر با تور ارزان آنتالیا دارای مزایای بسیار زیادی است. مسافران تور آنتالیا جهت رزرو این تور می توانند به صورت اینترنتی وارد سایت شده و پس از مشاهده تورهای مختلف موردی که مناسب است را برای خود رزرو کنند. سایت گلفام سفر از جمله سایت هایی است که در آن عرضه تور آنتالیا صورت می گیرد. با رزرو تور آنتالیا به صورت اینترنتی شما می توانید از خدمات مختلفی مانند بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و ... برخوردار شوید.

بلیط هواپیما آنتالیا

امروزه بلیط های مسافرتی به صورت اینترنتی عرضه می شوند و شما برای رزرو بلیط هواپیما آنتالیا می توانید به راحتی وارد سایت گلفام سفر شده و پس از مشاهده انواع بلیط یکی از آن ها را انتخاب کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان انتخاب کردن کلاس پروازی، ایرلاین مورد نظر و خدمات دیگری برای شما وجود دارد. بلیط هواپیما آنتالیا در انواع مختلفی مانند بلیط چارتری، بلیط سیستمی و بلیط لحظه آخری عرضه می شود. هر کدام از این بلیط ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و از نظر قیمت با یکدیگر فرق دارند. خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا کمک می کند که شما این بلیط را خیلی فوری و راحت تهیه کنید. شما با وارد شدن به سایت پس از انتخاب مبدا و مقصد خود می توانید بلیط هایی با خدمات و قیمت مختلف مشاهده کنید و بلیط خود را به صورت رفت و یا رفت و برگشتی تهیه کنید.

بلیط هواپیما چارتر

مراکز خرید آنتالیا

در سفر با تور لحظه آخری آنتالیا در کنار بازدید از مکان های دیدنی می توان به مراکز خرید این شهر نیز سر زد. در این مراکز خرید می توان هم خریدهای گران و هم خرید ارزان با قیمت معقول داشت.

مرکز خرید TerraCity در آنتالیا : این مرکز خرید یکی از بهترین ها در کشور آنتالیا است که دارای ۴ طبقه بوده و در آن فروشگاه هایی وجود دارد که نمایندگی و عرضه کننده برندهای مشهور و مطرح در دنیا هستند. در این مرکز خرید می توان برای همه افراد خانواده پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات و لوازم مختلف را تهیه کرد. مک دونالد بسیار خوبی در این مرکز خرید است که می توانید در سفر خود با تور آنتالیا پس از خرید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید.

مرکز خرید MarkAntalya : این مرکز خرید جزو بزرگترین مراکز خرید در آنتالیا محسوب می شود. در اینجا شما می توانید برندهای مشهور را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. در این مرکز خرید ۱۵۵ برند نمایندگی دارند. در مرکز خرید مارکت آنتالیا دنیای فشن و تکنولوژی را می توان به خوبی احساس کرد. در این مرکز خرید رستوران ها و کافه های بسیار زیادی وجود دارد که دارای معماری مدرن و طراحی جذاب هستند.

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا - Ozdilek Park Antalya: مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا دارای جذابیت خاصی برای مسافران و افرادی است. شما در این مکان می توانید اجناس با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. در این مرکز خرید یک سینما وجود دارد که شما می توانید بهترین فیلم ها را در آن تماشا کنید. این مرکز خرید دارای ۳۰ کافه و رستوران می باشد و در طبقه دوم آن یک پارک وجود دارد که دارای وسایل بسیار مهیجی برای تفریح و سرگرمی است.

مرکز خرید Migros در آنتالیا : مرکز خرید میگروس یکی از فروشگاه های شعبه دار و زنجیره ای بوده که در آن می توان اجناسی که اصل، برند و معتبر هستند را پیدا کرد. در صورتی که شما با تور لوکس آنتالیا سفر می کنید و برای خرید کردن برنامه ای ندارید، بهتر است حتما از این مرکز خرید دیدن کنید. سالانه گردشگران زیادی از مرکز خرید میگروس دیدن می کنند. در این مکان بیشتر از ۱۳۰ برند که دارای تنوع بسیار زیادی هستند وجود دارند و موجب محبوبیت هر چه بیشتر میگروس شده اند.

رزرو هتل های آنتالیا

اگر برای رزرو تور آنتالیا به دنبال پیدا کردن هتل های این شهر هستید، در اینجا تعدادی از هتل های مشهور آنتالیا را برای شما معرفی می کنیم. شما با وارد شدن به سایت گلفام سفر جهت قیمت تور آنتالیا می توانید لیستی از هتل های این شهر را مشاهده کرده و با دیدن امکانات هر هتل و قیمت آن هتلی که برایتان مناسب است را رزرو کنید. هتل های شهر آنتالیا دارای تنوع بسیار زیادی هستند و متناسب با هر بودجه ای برای سفر می توان هتل یا اقامتگاهی در آنتالیا پیدا کرد.

رزرو هتل ارزان پاتایا

هتل های مشهور آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا: این هتل از هتل های پنج ستاره ای است که در آنتالیا واقع شده و فاصله آن از ساحل آنتالیا تنها ۱۰ دقیقه می باشد. فاصله این هتل از فرودگاه آنتالیا ۱۰ کیلومتر بوده و دارای امکانات بی نظیری مانند استخر روباز و سرپوشیده، کافه و رستوران، زمین تنیس و اسکواش، سالن بدنسازی، مرکز ورزش های آبی، اتاق هایی شیک و مدرن همراه با بالکن رو به دریا، پارکینگ رایگان، مرکز آبگرم و ماساژ، اینترنت رایگان و.... است.

این هتل دارای ۴۶۵ اتاق بوده و برای مسافران تور آنتالیا یک اقامتگاه بسیار عالی و ایده آل می باشد. سرویس دهی این هتل به صورت صبحانه، ناهار و شام بوده و در آن همه نوشیدنی ها رایگان هستند.

هتل آکرا : از بهترین هتل های شهر آنتالیا آکرا هتل می باشد که در یک منطقه بسیار مشهور قرار دارد. این هتل در کنار دریای مدیترانه واقع شده و امکانات اقامتی بسیار خوبی در آن وجود دارد. دسترسی به وای فای رایگان، بالکن مشرف به دریا، تلویزیون و ماهواره، تهویه مطبوع از جمله امکانات اتاق های این هتل است.

جاذبه های توریستی تور آنتالیا

جاذبه های توریستی که در شهر آنتالیا هستند، برای تمامی سنین چیزی برای عرضه کردن دارند. اگر شما به تاریخ علاقه مند هستید می توانید از شهر قدیمی لابرین بازدید کنید. در این شهر سواحل زیبای شنی سفید وجود دارد که برای عاشقان ساحل یک مکان بسیار دوست داشتنی است. این شهر ساحلی که دارای جاذبه های دیدنی زیاد است با امکانات تفریحی و رفاهی خود سفری هیجان انگیز برای گردشگران رقم می زند.

اسکله قدیمی که روی صخره ها قرار دارد دارای تعدادی بوتیک، کافه و بازار بوده و در آن قایق های بادبانی وجود دارند که در کنار دریای مدیترانه واقع شده اند. این اسکله مرکز اقتصادی آنتالیا محسوب می شد و در سال های گذشته به عنوان بندر اصلی آنتالیا محسوب می شده است که باعث وارد شدن تجارت و رفاه به این شهر شد. این اسکله امروزه تبدیل به بهترین مکان برای خرید شده است. از این اسکله می توانید منظره زیبای غروب آفتاب را تماشا کنید.

تور آنتالیا ارزان قیمت

در هنگام رزرو تور آنتالیا لازم است به این نکته توجه کنید که ارزان بود یک تور دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست و لزوما یک تور گران قیمت همیشه تضمین کننده یک سفر خوب نمی باشد. در برخی مواقع به دلیل آفر هایی که آژانس های مسافرتی در نظر می گیرند، بلیط های پروازی با قیمت ارزان تر یه فروش می رسند در نتیجه تور آنتالیا دارای قیمت ارزان تری خواهد بود. جهت خرید بلیط چارتری آنتالیا می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کنید.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 15 دی 1398 ساعت: 18:10

تور استانبول

آب و هوای مدیترانه ای، بلیط های ارزان قیمت و... باعث شده اند تور استانبول رونق بیشتری گرفته و از اولین انتخاب های گردشگران می باشد. پنجمین شهر بزرگ جهان و بزرگترین شهر ترکیه استانبول می باشد که در گذشته قسطنطنیه نام داشته که در تقسیم بندی قاره های بین دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. آخرین سر شماری که مربوط به سال 2014 می باشد چهارده میلیون و سی هزار نفر در استانبول و اطرافش زندگی می کنند. آژانس هواپیمایی گلفام سفر، اجرا کننده تور های داخلی، خارجی، زمینی و هوایی بوده که از نظر امکانات و خدمات تور بهترین نوع و شکل را دارا می باشد.

تور استانبول

راهنمای سفر به تور استانبول

استانبول در کنار دریای مرمر و تنگه بسفر واقع شده است. استانبول پایتخت ترکیه نیست اما به دلیل وجود جاذبه های گردشگری، وجود کسب و کار زیاد و تبادلات بالای شهر استانبول باعث شده تور استانبول از دیگر مناطق ترکیه بیشتر بوده و برای ترکیه مفید و سودآور باشد. دوره روم شرقی، امپراتوری عثمانی، امپراتوری روم شرقی و تاریخ جمهوری ترکیه تاریخچه های استانبول است. نشانه های زندگی در استانبول مربوط به 6700 سال قبل از میلاد مسیح هستند. مردم استانبول به زبان ترکی استانبولی و ترکی شیرین و زیبا صحبت می کنند. استانبول از همه جهت یک شهر به تمام عیار و خواستنی است، از لحاظ گردشگری بی نظیر ترین امکانات و جاذبه ها را در خود جای داده و همچنین به دلیل ورودی زیاد تور استانبول کسب و کار زیاد شده و کمتر شخصی آنجا پیدا می شود که بیکار باشد.

آداب و رسوم و فرهنگ مردم استانبول همانند مردم ایران است آنها از دور هم جمع شدن و در کنار هم بودن برایشان خوشایند و لذت بخش است، هنگامی که در کنار یکدیگر جمع می شنود همیشه سعی دارند بهترین و جالب ترین خاطره های زیبا را برای یکدیگر بسازند. یکی از آداب جالب عروسی در استانبول را می توان گفت نوشتن اسم دوست های عروس درون کفش عروس است و در آخر اسم هر کسی که پاک شده بود عروسی وی نزدیک است، همچنین از آنجا که ترک ها آدم های خانواده دوست هستند در ترکیه چند همسری جرم بوده و انجام این کار مجازات به همراه دارد.

آب و هوای استانبول

در ترکیه هر شهری آب و هوای خاص خودش را دارد. استانبول تابستان هایی گرم و خشک، و در عوض زمستان های سرد و مرطوب دارد که در بعضی روز ها هوا بسیار سرد و یخبندان است که دمای هوا به زیر صفر می رسد . روز های مه آلود در زمستان برای استانبول امری عادی است. بارش برف و باران فراوانی که وجود دارد باعث شده که استانبول حال و هوایی مرطوب به خود بگیرد. بهار بهترین ماه برای سفر به استانبول می باشد که بیشترین تور استانبول در بهار رونق دارند. در فصل بهار و پاییز استانبول دارای هوایی خنک و دلپذیر است که اوج مسافران و گردشگران در این دو فصل به نهایت خود می رسد.

در ماه های جولای و آگوست هوا بسیار گرم و مرطوب می باشد. میانگین بارش سالانه استانبول 780 میلی متر است و در زمستان های استانبول دمای هوا به منفی 16 درجه سلسیوس هم می رسد. بالاترین هوای دما در فصل تابستان به 40 درجه سلسیوس هم رسیده است. شهر استانبول بادخیز هم می باشد، سرعت باد در این شهر به 17 کیلومتر در ساعت می رسد. خشک ترین آب و هوای سال در استانبول مربوط به فصل تابستان می باشد ولی جالب است بدانید گاها در تابستان هم بارش باران هم دیده می شود.

رزرو تور استانبول

رزرو بلیط هواپیما تور استانبول

برای رزرو بلیط هواپیما ی استانبول از آخرین وضعیت بلیط های استانبول اطمینان حاصل نمایید در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط را انتخاب کنید، مثلا بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت می خواهید. بعد از آن جزئیات دیگر را تکمیل نمایید مانند: مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و غیره. در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید، نتایج پرواز به استانبول برای شما به نمایش در می آید. بر اساس اطلاعات داده شده بلیط ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز تا گرانترین پرواز قابل مشاهده می باشد. همچنین می توانید اطلاعات دقیق تری نیز به دست آورید مانند: ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان حرکت، تعداد توقف، مدت زمان توقف و قیمت بلیط سفر به استانبول. در بخش جزئیات بیشتر اطلاعاتی شامل فرودگاه ها، نوع ایرلاین و قوانین بلیط استانبول دست یابید.

رزرو هتل

قبل از حرکت تور استانبول حتما به فکر رزرو آنلاین هتل استانبول اقامت خود باشید زیرا اگر این کار را به بعد از رسیدن به استانبول محول کنید زمان زیادی از شما می گیرد و در مدت زمان اقامت خود در استانبول به بازدید از مکان های تفریحی، تاریخی و جاذبه های گردشگری وقت و زمان کمتری اختصاص می گیرد. قیمت هتل ها در استانبول متفاوت می باشد. هتل های واقع در مرکز شهر که به مراکز تفریحی، تاریخی نزدیک می باشند گرانتر می باشند ولی هتل های اطراف شهر که از مراکز خرید و مکان های دیدنی دور تر هستند ارزانتر می باشند و قیمت تور استانبول را کاهش می دهند. شما می توانید قبل از سفر از قیمت هتل ها و خدمات آنها با خبر شده و هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.

هزینه تور استانبول

قیمت تور استانبول

قیمت های تور استانبول به نسبت هواپیما، هتل، رستوران ها و امکانات تور همیشه در حال تغییر است. کیفیت امکاناتی که هتل تور در اختیار شما قرار می دهد، مکان هتل از نظر نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی و تعداد ستاره های هتل تور اهمیت بسیار بالایی در هزینه های سفر به تور استانبول دارد و حتی تعداد روز های سفر هرچه بیشتر باشد قیمت تور بالاتر می باشد و فقط می توان از سایت های معتبر مسافربری قیمت تور استانبول را جویا شد. تور های لوکس و تور های لحظه آخری نیز تفاوت قیمت بسیار زیادی دارند در تور لوکس هرچه امکانات تور استانبول بیشتر می شود قیمت تور نیز بالاتر رفته اما با توجه به شرایط تور های لحظه آخری قیمت خرید آنلاین بلیط استانبول برای این تور ها کمتر بوده است.

تور لحظه آخری

به علت های نامعلوم بعضی دفاتر فروش بلیط و آژانس های هواپیمایی، نزدیک به ساعت پرواز تعدادی بلیط فروخته نشده دارند که در دقایق آخر با قیمت ارزان تری این بلیط ها را می فروشند. چنانچه موفق به خرید این بلیط ها شوید تور استانبول با هزینه کمتری برای شما اتفاق می افتد. به این نوع تور، تور لحظه آخری می گویند. همانطور که از نامش پیدا است باید چمدان خود را از قبل آماده کرده و تمام مقدمات سفر را مهیا کنید تا به محض خرید تور لحظه آخری استانبول به سمت استانبول را آغاز کنید. توصیه ما به شما این است اگر می خواهید از تور لحظه آخری خبر داشته باشید به سایت گلفام سفر مراجعه نمایید.

تور لوکس

همانطور که از نام این تور مشخص است امکانات تور، بهترین و لوکس ترین امکانات است. هتل هایی در مرکز شهر با بهترین امکانات رفاهی و خدماتی عالی ، اتاق هایی با ویو های جذاب و آرامش بخش، پارکینگ های طبقاتی، رستوران هایی با عالی ترین منو ها، طبخ غذا به بهترین شکل ممکن، پذیرایی عالی، اقامت طولانی، با توجه به اینکه در تور لوکس تعداد روز های اقامت بیشتر بوده بازدید از مکانهای تفریحی و تاریخی بیشتری صورت میگیرد و زمان بازدید نیز به طبع بیشتر خواهد بود. همانطور که شما در این تور از عالی ترین امکانات استفاده می کنید به همان نسبت قیمت تور بالاتر می رود و هزینه های سنگینی به همراه دارد.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 15 دی 1398 ساعت: 0:38

کوش آداسی

بعد از استانبول، ازمیر و آنکارا پر جمعیت ترین شهر در ترکیه شهر کوش آداسی است که آژانس مسافرتی گلفام سفر در تور کوش آداسی هر ساله در زمان های مختلف بازدید از مناظر طبیعی بکر و زیبا، آب و هوای مطبوع و مدیترانه ای، سواحل شگفت انگیز کوش آداسی و... را در اختیار مسافران ترکیه قرار می دهد. بدون شک آژانس مسافرتی گلفام سفر با گردش های درون شهری، انواع تفریحات آبی، خرید از بهترین مراکز روزهای جذاب و مفرحی را خواهد ساخت.

کوش آداسی

تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی از جمله شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که به دلیل داشتن مناطق باستانی فراوان، آب های زیبا کریستالی، غذاهای ترکی بی نظیرش، جزیره پرندگان و....امروزه تور کوش آداسی در بین توریست ها و گردشگران خصوصا مسافران ایرانی از استقبال خوبی برخوردار شده است. در این شهر سالانه مراسمات و

فستیوال های بیشماری برگزار می گردد که همراه شدن با قایق سواری های کروز می تواند دلیل مهمی برای جذب توریست به این شهر باشد. شهر کوش آداسی خود از نظر وسعت در موقعیت جغرافیایی کوچکی قرار دارد اما به دلیل قرار داشتن مناظر زیبا و جاذبه های گردشگری فراوانی مانند پامو کاله، میلیت، مریم آنا و... این شهر مورد توجه بسیاری از افراد در اقصی نقاط جهان واقع شده است. شهر کوش آداسی به دلیل اینکه در طول تاریخ بارها میان کشورهای بزرگ جهان دست به دست شده امروزه تداخلی از چند فرهنگ را در خود جای داده است که ساختمان های مدرن، زیبایی دریا، سازه های قدیمی و..می توانند نمایانگر این دوره های مختلف از تاریخ باشند به همین دلیل گلفام سفر با انتخاب قیمت تور کوش آداسی بازدید از مناظر شگفت انگیز این شهر در ترکیه را در اختیار مسافران بیشماری قرار داده است.

آب و هوای کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی نسبت به سایر شهرهای ترکیه سبب شده است تا جزیره کوش آداسی به مکان امن و مناسبی برای زیستگاه پرندگان متنوع باشد و کوش آداسی را با نام جزیره پرندگان بشناسند. این شهر بر خلاف سایر شهرهای دیگر در ترکیه کمتر بارش باران را در خود خواهد دید و اغلب روزهای سال دمای هوا در دمایی بالاتر از ۳۰ درجه جریان دارد. لذا گرمای وجود داشته در تابستان ها و فصل بهار می تواند موقعیت مناسبی را برای آبتنی و شنا در دریای اطراف کوش آداسی فراهم آورد. با این وجود فصل پاییز و زمستان در کوش آداسی اگرچه بارش باران ملاحظه می شود اما دمای هوا آنچنان سرد نخواهد شد که بارش برفی در این شهر دیده شود.

آب هوای کوش آداسی

راهنمای سفر به تور کوش آداسی

برای سفر به چنین شهر ساحلی در ترکیه بهتر است قبل از سفر ساحل های بی نظیر کوش آداسی برای ورزش های آبی و شنا را شناخته سپس اقدام به سفر نمایید. بنابراین توصیه شده با سایت گلفام سفر همراه شوید تا با ساحل های فوق العاده در آب های شفاف و تمیز کوش آداسی مانند ساحل دان تاون که در میان اسکله و بندرگاه کوش آداسی واقع شده و ساحل شگفت انگیزی مانند ساحل زنان که بازدید برای عموم آزاد است همچنین ساحل الماس، ساحل شن های نقره ای، ساحل طلایی و دیگر جاذبه های گردشگری در شهر دیدنی کوش آداسی ...آشنایی کاملی پیدا کنید. البته اگر هتل اقامت مسافر در یکی از این ساحل ها انتخاب شود بدون شک سفر جذاب تری خواهید داشت. پس رزرو هتل را با گلفام سفر انجام دهید تا چنین موقعیت بی نظیری را از دست ندهید.

تور لحظه آخری کوش آداسی

لسند سکنت تور یا تور لحظه آخری کوش آداسی از جمله تور مسافرتی پرطرفداری است که امروزه آژانس مسافرتی گلفام سفر در فرصت های مختلف اقدام به ارائه آن نموده است. این تور مسافرتی در ارزان ترین قیمت ممکن به مسافران عرضه می شود لذا مسافران بیشماری متقاضی خرید تور کوش آداسی لحظه آخری هستند. این نمونه تور مسافرتی در آخرین روزهای پرواز تور کوش آداسی توسط آژانس های مسافرتی مختلف و معتبری مانند گلفام سفر بنا به ظرفیت هواپیما، تاریخ بلیط هواپیما کوش آداسی ، ظرفیت تور مسافرتی، خالی بودن هتل در کوش آداسی و...انجام می گیرد پس عرضه شدن چنین تور لحظه آخری کوش آداسی زمان و قیمت مشخصی ندارد از این رو متقاضیان می بایست به صورت لحظه ای و آنلاین لیست پروازهای کوش آداسی را از سایت گلفام سفر بررسی نمایند تا به تور لحظه آخری کوش آداسی در تخفیفات ویژه دست پیدا نمایند.

بلیط هواپیما کوش آداسی

مسافران ایرانی که تمایل دارند با تور کوش آداسی به این شهر سفر کنند بهتر است بدانند آژانس مسافرتی گلفام سفر امکان مسافرت با قطار، اتوبوس و هواپیما را برای مسافران مهیا ساخته است. لذا به دلیل اینکه برای مسافران ایرانی سفر به کوش آداسی نیاز به اخذ روادید یا همان اخذ ویزای ترکیه نیست. بنابراین مسافران به راحتی می توانند با تهیه بلیط هواپیما کوش آداسی و یا بلیط قطار یا اتوبوس به این شهر مسافرتی داشته باشند. البته لازم است بدانید کسانی که پرواز هوایی را برای تور کوش آداسی انتخاب می کنند از مبداء ایران به فرودگاه ازمیر فرود خواهند آمد زیرا فرودگاه ازمیر نزدیک ترین فرودگاه به شهر کوش آداسی می باشد و کوش آداسی خود فاقد فرودگاه است.

از این رو در زمان خریداری و رزرو بلیط هواپیما کوش آداسی توجه داشته باشید که تنوع فرودگاه وجود نداشته تنها مسافر این امکان را دارد تا نوع کلاس پروازی خود را انتخاب نماید. سایت گلفام سفر برای متقاضیانی که گلفام سفر را برای رزرو بلیط هواپیما تور کوش آداسی در نظر بگیرند، خدماتی نظیر رزرو هتل، گشت شهری، بیمه مسافرتی، خدمات و تشریفات فرودگاهی و...در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

بلیط هواپیما کوش آداسی

رزرو آنلاین هتل کوش آداسی

سایت گلفام سفر با شناخت کاملی که از هتل های وجود داشته در شهر کوش آداسی دارد، هتل کارینا را به عنوان گران ترین هتل با داشتن امکانات و سرویس دهی بسیار بالا معرفی نموده که در میان گردشگران و توریست ها محبوبیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. یکی از هتل های لوکس و مجلل کوش آداسی هتل ساحلی توسان است که اقامت در آن با توجه به بودجه مسافر انجام می گیرد. هتل های طلایی از دیگر هتل هایی شیکی هستند که گلفام سفر برای اقامت مسافران خود در تور کوش آداسی انتخاب نموده است. البته برای اقامت در این شهر زیبا و ساحلی اقامتگاه های خانوادگی دیگری وجود دارد که با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه متقاضیان سایت گلفام سفر می تواند رزرو آنلاین هتل کوش آداسی را انجام دهد.

قیمت تور کوش آداسی

همانطور که مستحضر هستید قیمت تور کوش آداسی بر اساس انتخاب ایرلاین ترک یا یکی از ایرلاین های داخلی ایران همچنین قیمت بلیط هواپیما کوش آداسی، قیمت رزرو آنلاین هتل کوش آداسی متغیر می باشد. علاوه بر این انتخاب فصل سفر به کوش آداسی و تاریخ پرواز در فصل های مختلف می تواند تاثیر زیادی در هزینه های سفر به تور کوش آداسی داشته باشد. تعداد روزهای اقامت در شهر کوش آداسی یکی از عوامل مهمی است که قیمت تور مسافرتی را در تور لوکس کوش آداس و تور مسافرتی استاندارد را دستخوش تغییراتی قرار می دهد.

لذا بهتر است بدانید همیشه پایین بودن قیمت تور مسافرتی نمی تواند بهترین خدمات و امکانات رفاهی را به شما ارائه دهد. مگر اینکه تور مسافرتی لحظه آخری باشد. از این رو در زمان خریداری و رزرو تور مسافرتی قبل از مشاهده نمودن قیمت تور لازم است بنا به بودجه و سلیقه خود نوع بلیط هواپیما همچنین مدت اقامت و نوع و درجه هتل خود را در سایت معتبر و با سابقه ای مانند گلفام سفر وارد نموده تا لیست کاملی از تور مسافرتی همراه با قیمت تور، خدمت کاربران ارائه گردد.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور کوش آداسی ,قیمت تور کوش آداسی ,تور لحظه آخری کوش آداسی, تور هوایی کوش آداسی,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 285 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 22:45

معرفی بهترین تورهای آژانس گلفام سفر

تور استانبول یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تورهای  آژانس گردشگری گلفام سفر است موجود می باشد که امروزه بسیاری از گردشگران علاقه مندی زیادی را برای رزرو و خرید آن از خود نشان می دهند. گردشگران به خوبی می دانند که با رزرو یکی از بهترین تورهای استانبول می توانند از جاذبه های بسیار بی نظیر و دیدنی این شهر بازدید داشته و در یکی از لوکس ترین هتل آن نیز اقامت داشته باشند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

آشنایی با جاذبه های تور ترکیه 

آیا شما نیز به دنبال سفر به شهر استانبول هستید؟ آیا می دانید بهترین زمان رزرو و خرید تور استانبول کی می باشد؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله همراهی نموده و اطلاعات ارزنده ای را در این خصوص به دست بیاورید.

استانبول یکی از مهمترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه بوده و این شهر توانسته است در صنعت گردشگری با شهرهای مهم اروپایی از جمله پاریس و لندن در این صنعت به رقابت بپردازد. سالانه میلیون گردشگر از کشورهای مختلف برای آشنایی با فرهنگ این کشور روانه استانبول می شوند تا از جاذبه های بسیار زیبای این شهر بازدید داشته باشند. شما می توانید در هر کشوری شاهد برگزاری انواع تورهای استانبول باشید که هر کدام از این تورها نیز بهترین و باکیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند. تور استانبول مورد نظر خود را می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب از وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و رزرو کنید تا در اولین فرصت به دست آمده از این شهر و جاذبه های دیدنی استانبول بازدید داشته باشید. مجریان و آژانس های برگزار کننده این تورها سعی بر آن دارند تا با ارائه بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات بتوانند توجه و رضایت بسیاری از گردشگران را به دست بیاورند و در این زمینه رشد و پیشرفت بسیار خوبی را داشته باشند.

مزایا سفر با تور استانبول

اگر شما نیز به دنبال سفر به شهر استانبول و بازدید از جاذبه های این شهر هستید می توانید با رزرو تور استانبول به راحتی به این هدف خود دسترسی داشته باشید. البته بسیاری از گردشگران و توریست ها قبل از رزرو تور مورد نظر خود به دنبال مزایای خرید تور استانبول هستند تا از این طریق به راحتی بتوانند سفر خود را آغاز کنند. از مهمترین مزایای سفر با تور استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  به همراه داشتن با تجربه ترین و حرفه ای ترین تور لیدر
  • امکان اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول
  • امکان بازدید از جاذبه های گردشگری بسیار متنوع در استانبول
  • آشنایی با همسفران بسیار خوش ذوق و خوش سلیقه
  •  فرصت آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم استانبول
  • خرید بلیط هواپیمای استانبول به قیمت بسیار مناسب
  •  ترانسفرهای بسیار راحت از فرودگاه تا هتل و برعکس
  •  امکان جابه جایی بسیار راحت با ون ها یا اتوبوس های گردشگری در درون شهر
  •  رزرو لوکس ترین رستوران های استانبول برای صرف لذیذترین غذاها

تور استانبول

خرید بلیط استانبول

بخش قدیمی شهر استانبول بر روی هفت تپه ساخته شده و بلندترین نقطه این شهر تپه کاملیکا می باشد. قدمت این شهر به 660 سال قبل از میلاد برمی گردد که این موضوع نشان از تاریخی بودن آثار برجای مانده در این شهر می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر قدیمی و باستانی را دارند، می توانند با خرید بلیط استانبول سفری پر از خاطره های دلنشین و لحظات ناب را برای خود رقم بزنند. 

قیمت بلیط استانبول در هر فصل و ایامی از سال متفاوت است و نمی توان هزینه ثابتی را برای خرید بلیط استانبول مشخص نمود. با توجه به اینکه در نیمه اول سال ورودی گردشگران و مسافران به این شهر بسیار زائد می باشد، از این جهت قیمت های ارائه شده برای بلیط استانبول و تور استانبول بسیار گرانتر از قیمت های نیمه دوم سال می باشد. برای مثال می توان گفت قیمت های اقامتگاه ها در نیمه اول سال گرانتر و در نیمه دوم سال هزینه های اقامت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. در حالت کلی گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به مقدار بودجه و ظرفیت خود مناسب ترین بلیط و تور برگزاری به این شهر را خریداری و رزرو نمایند.

تور ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است این شهر بزرگ به عنوان یک شهر تجاری صنعتی و بندری شناخته شده است جمعیت شهر ازمیر طی آخرین سرشماری در سال ۲۰۰۸ میلادی نزدیک به سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است این شهر در ساحل دریای کوچک اژه قرار دارد شهر ازمیر با توجه به داشتن امکانات خوب هرساله میزبان نمایشگاه ها و کنگره های مختلف صنعتی تجاری و علمی است در شهر ازمیر دانشگاه های معتبری وجود دارد که از معروف ترین آن ها می‌توان به دانشگاه اژه و دانشگاه دوکوز ایلول اشاره کرد شهر ازمیر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و می توان گفت که این شهر یکی از از مراکز گردشگری در تور ازمیر می باشد.

قیمت تور ازمیر

جاذبه های گردشگری ازمیر

 ساحل های جنوبی شهر ازمیر دارای آثار تاریخی بسیار زیادی هستند که از دوره های مختلف تاریخی به یادگار مانده است از جمله این آثار تاریخی می توان به شهر تاریخی افسوس اشاره کرد این شهر یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای باستانی در دنیا به شمار می‌رود از دیگر جاذبه های دیدنی شهر ازمیر می‌توان به آب های معدنی در سواحل چشمه اشاره کرد که گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند در کل شهر ازمیر را میتوان شهر دریا و تاریخ دانستمیدان ساعت ازمیر  یکی دیگر از دیدنی های این شهر است میدان تاریخی مربوط به دوره عثمانی است آسانسور تاریخی ازمیر که در منطقه کولاک قرار دارد نیز یکی دیگر از از دیدنیهای رود شهر است اما قلعه تاریخی کادیفه کاله یکی از قدیمی ترین ساختمانهای تاریخی شهر ازمیر است که مربوط به آمازون که یک گروه قدیمی مربوط به ۲۴۰۰ سال پیش است می باشد.  البته این قلعه  در دوره های مختلف تاریخی مانند امپراتوری های یونان رم و بیزانس و عثمانی دچار تغییر و تحولاتی گشته استشما با انتخاب تور ازمیر می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید.

جزیره بالی

توربالی یکی از تورهای پرطرفدار اندونزی است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده است. بالی جزیره ای کوچک در بین مجمع الجزایر کبیر اندونزی می باشد که به جزیره خدایان معروف است. جزیره بالی یکی از پرگردشگرترین مناطق جهان به شمار می رود که مناسب بودن این جزیره برای سفر را نشان می دهد. این جزیره 5620 کیلومتر مربع وسعت دارد و به دلیل فعال بودن آتشفشان مردم از زمین های حاصلخیز آن بهره برداری می نمایند.

کوه گدوان آگانگ که به عنوان مادر کوه ها شناخته می شود در جزیره بالی واقع شده است و ارتفاعی بیش از 3000 متر دارد که فعال می باشد. در بخش های شمال و جنوبی کوه های مرکزی به دلیل حاصلخیزی زمین مزارع برنج به چشم می خورد که تماشای آن برای گردشگران نیز لذت بخش خواهد بود. مناطق گردشگری متعددی در این جزیره قرار گرفته اند که زیبایی های منحصر به فردی خواهند داشت. هر زمانی از سال شاهد بازدید خیل عظیم گردشگران از این جزیره هستیم که آب و هوای مناسب آن برای بسیاری از گردشگران خوشایند می باشد.

جاذبههای تور بالی

راه های سفر به جزیره بالی

سفر به جزایر بالی از راه های مختلفی امکان پذیر خواهد بود که هم می توانید به صورت تکی اقدام نمایید و هم به وسیله تور از این جزیره دیدن کنید. هر ساله و در هر موقع شاهد فعالیت تورهای متنوعی برای گشت و گذار در این جزیره هستیم. تور بهترین انتخاب برای سفر به جزیره بالی خواهد بود چرا که مسئولین تور لوکس بالی به دلیل داشتن آشنایی کامل از این جزیره می توانند بهترین مراکز را مد نظر بگیرند.

یکی از روش های شرکت در تور بالی مراجعه به وب سایت های اینترنتی رزرواسیون می باشد که از طریق این وب سایت ها می توانید انواع تورهای بالی را با ذکر مشخصات دقیق و قیمت مشاهده نمایید. پس از اطمینان از تور مورد نظر می توانید آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و نسبت به رزرو اقدام نمایید. همچنین از طریق مراجعه به آژانس های مسافرتی نیز این امکان وجود خواهد داشت. باید در نظر داشته باشید که سفر با تور مزایای بسیاری دارد.

بهترین زمان سفر با تور دبی

 تور دبی را می توان یک فرصت منحصر به فرد جهت سفر به قسمت جنوبی کشور برشمرد. برای اینکه بتوانید بهترین زمان را برای این سفر در نظر بگیرید توصیه می‌کنیم چندین موضوع را مدنظر قرار دهید. از مهمترین موارد آب و هوای شهر دبی می‌باشد. شرجی بودن و در عین حال گرم بودن از ویژگی های جوی این شهر توریستی می باشد. جالب است بدانید که در تابستان های دبی به شدت هوا گرم است تا حدی که دمای آن در شب به 30 درجه می‌رسد.

از مهمترین ویژگی هایی که در زمان سفر به دبی می بایست به آن توجه کنید وجود آب و هوای معتدل در فصول زمستان و پاییز این شهر می باشد. زمستان های این شهر اغلب دارای آب و هوای مناسب تری نسبت به تابستان است و درجه هوا به 24 درجه می‌رسد. یادآور شویم که بسیاری از افراد ترجیح می دهند در ایام نوروز و حتی پاییز و زمستان به این شهر عربی سفر کنند تا بتوانند آب و هوای آن را تحمل کنند.

تور دبی

سفر به مالزی

مالزی کشوری بی نظیر و متفاوت است. بیشترین تفاوت این کشور با سایر همسایگان خود در فرهنگ و مذهب است. اغلب مردم مالزی مسلمان هستند. گذشته از این ها شرایط آب و هوایی بسیار ویژه ای در این منطقه حکمفرماست که تجربه چنین شرایطی شاید برای تک تک افراد جالب توجه باشد. مالزی یکی از کشورهای گردشگر پذیر آسیایی است که در سال های اخیر تلاش های بسیاری برای توسعه صنعت گردشگری خود کرده است. اگر تاکنون سفر به این کشور زیبا و پر جاذبه را تجربه نکردید، دیر نشده است. شما هم اکنون می توانید برای خرید تور مالزی و سفر به این کشور دیدنی اقدام نمایید.

ویژگی های تور مالزی

تور مالزی توسط آژانس های گردشگری مختلفی ارائه می شود. هر یک از این آژانس های گردشگری خدمات، امکانات و شرایط خاصی را برای تور مالزی در نظر می گیرند. مدت زمان اجرا تور مالزی متفاوت است؛ ولی به طور معمول اکثر تورها 4 شب و 3 روز، 8 شب و 7 روز یا 14 شب و 13 روز هستند. این مدت زمان برای هر آژانس گردشگری متفاوت است. حتی برخی آژانس های گردشگری همه این تورها را ارائه می دهند. از جمله خدماتی که در سفر به مالزی توسط تور برای شما در نظر گرفته می شود، می توان به خدماتی همچون خدمات خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، خدمات ویزا و بیمه مسافرتی، رزرو هتل، راهنمای تور، بازدید از جاذبه های گردشگری، صبحانه در تور، ترانسفر رایگان، بلیط جاذبه های تفریحی و ... اشاره کرد. هر تور شرایط خاص خود را دارد.

 

 

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور مالزی, قیمت تور مالزی, رزرو آنلاین هتل مالزی, بلیط هواپیما مالزی, تور ارزان مالزی, تور ترکیه , تور استانبول, تور ازمیر, تور دبی, تور بالی,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 17:13

تور ازمیر، یکی از بهترین تور های شهری ترکیه

تور ازمیر را می توان از پر طرفدار ترین تور های مسافرتی نامید که محبوبیت زیادی بین مکان های گردشگری و تورهای مخصوص ترکیه دارد. ازمیر یکی از شهرهای ترکیه است که می توان گفت به عنوان سومین شهر بزرگ بعد از استانبول و آنکارا در نظر گرفته می شود. امروزه مکان های دیدنی بسیار زیادی با جاذبه های گردشگری عالی برای مسافرت در روز های تعطیل و روز های مناسب سال وجود دارد که تور ازمیر و تور استانبول از جمله محبوب ترین این تور ها محسوب می شود. ازمیر به دلیل داشتن یک موقعیت تجاری، صنعتی و بندری عالی می تواند به عنوان یک مکان مناسب برای افراد تاجر باشد. هر سال می توان شاهد برگزاری سمینار ها و نمایشگاه های متفاوتی با موضوعات مختلف در ازمیر بود. به همین دلیل امکان مسافرت و استفاده از تور ازمیر برای بسیاری از تاجران و افراد دیگر وجود دارد.

برای خرید بلیط هواپیما ازمیر که می تواند یکی از راه های استفاده شده برای تور ازمیر باشد، می توان از روش های متفاوتی استفاده کرد. امروزه شرکت های مسافربری زیادی اقدام به برگزاری و راه اندازی تور ازمیر کرده اند که با یک جستجو کوچک می توان با سایر آنها آشنا شد. ولیکن مانند سایر موارد انتخاب تور ازمیر با قیمت مناسب و کیفیت عالی بسیار سخت خواهد بود در صورتی که اطلاعات کافی و لازم را نداشته باشید. توصیه ما به شما این است که با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات مناسب و مکفی برای انتخاب تور ازمیر بدست آورید.

تور ازمیر

نقطه های گردشگری در تور ازمیر

تور ازمیر می تواند برای سایر افراد تاجر و دانشجو، همچنین افراد گردشگر مناسب باشد. اشخاصی که می خواهند از دیدن مناطق زیبای جهان در هر نقطه ای استفاده کرده و لذت یک مسافرت عالی را تجربه کنند. این افراد در اکثر مواقع به خاطر دیدن جاذبه های شهری خاصی اقدام به خرید بلیط تور های مسافرتی می کنند. در این زمینه می توان گفت که تور ازمیر می تواند زیبایی های شهر ازمیر را که اندک هم نخواهد بود به شما نشان دهد. از جمله نقاط دیدنی شهر ازمیر می توان به میدان ساعت مخصوص شهر ازمیر، آسانسور تاریخی، قلعه کادیفه کاله و آرامگاه پارسی اشاره کرد. این گزینه ها از جمله نقاط برجسته گردشگری در شهر ازمیر است. بیشتر افراد تور ازمیر را به دلیل آرامش و زیبایی خاصی که در شهر ازمیر است انتخاب می کنند.

هر کدام از جاذبه های گردشگری شهر ازمیر دارای یک تاریخچه بوده که همین امر جذابیت آنها را چندین برابر می کند. ممکن است که شما نام شهر ازمیر را برای مسافرت میان شهر های بسیار معروف ترکیه خیلی کم شنیده باشید. ولی این دلیل بر نداشتن جذابیت و زیبایی نیست چرا که می توان گفت ازمیر از شهر های بسیار آرام و زیبای ترکیه است که با یکبار دیدن می تواند به عنوان مکان محبوب گردشگری برای شما انتخاب شود. از دیگر جاذبه های شهر ازمیر می توان به Alsancak اشاره کرد. این مکان در حواشی شهر ازمیر است که از سواحل جنوبی تا قسمت خلیج آن کشیده شده است. با توجه به موقعیت این مکان در شهر ازمیر می توان گفت که بهترین موقعیت برای پیاده روی را داراست که با انتخاب تور ازمیر از آن بی نصیب نخواهید بود.

از دیگر جاذبه های گردشگری شهر ازمیر می توان به زیباترین خطوط ساحلی این شهر به نام Kordonboyu اشاره کرد. این مکان در بین مسافران و گردشگرانی که تور ازمیر را انتخاب می کنند محبوبیت بسیار زیادی دارد. همچنین به دلیل کافه ها و رستوران های محبوبش مورد توجه قرار گرفته است و می توان با استفاده از کالسکه هایی که در این منطقه قرار داده شده است به تماشای زیبایی های بی نظیر آن پرداخت. علاوه بر گزینه های گفته شده می توان به قسمت های مختلف این شهر اشاره کرد که ارزش استفاده از تور ازمیر را بسیار افزایش می دهد.

جاذبه های ازمیر

انواع تور ازمیر، تور استانبول و خرید بلیط هواپیما ازمیر با بهترین شرایط

برای شرکت در تور ازمیر، تور استانبول و خرید بلیط هوایی ازمیر به صورت جداگانه می توان از همین سایت با روش های بسیار ساده اقدام کرد. تور های مسافرتی با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند هزینه های متفاوتی را برای مسافران در نظر می گیرند. این هزینه ها با توجه به مکان تور مورد نظر و خدماتی که در شهر یا کشور مقصد ارائه می شود ممکن است کم یا زیاد باشد. تعداد روزها، وعده های غذایی متفاوت و مکان اقامت می تواند در میزان قیمت تور های مسافرتی تاثیر گذار باشد. برای مسافرت به شهر ازمیر، استانبول یا یکی دیگر از شهر های کشور ترکیه می توانید با استفاده از خرید بلیط تور های مسافرتی اقدام کنید. در صورتی که اطلاعات لازم در مورد مکان مورد نظر داشته باشید می توانید به سادگی با خرید بلیط رفت و برگشت اقدام به مسافرت به این شهر زیبا نمایید.

با توجه به این نکته که ازمیر یک مکان مناسب برای سکونت است، عده ی زیادی علاوه بر مسافرت جهت دید و بازدید به شهر ازمیر سفر می کنند. تور ازمیر می تواند یکی از تجربه های بسیار به یاد ماندنی و جالب برای شما باشد. اگر از دوستداران طبیعت و آب و هوای عالی باشید که کمتر کسی مخالف آن است، می توانید از یک مکان بسیار آرام با آب و هوای مناسب نهایت لذت را ببرید. تور ازمیر در شرکت های مسافرتی متفاوتی پیدا می شود که می توان با توجه به شرایط و میزان هزینه افراد اقدام به خرید و شرکت در این تور ها نمایید. بعلاوه می توان به تور استانبول، آنکارا، کوش آداسیا هم اشاره کرد که از شهر های محبوب کشور ترکیه هستند. علاوه بر تور ها می توان با خرید بلیط هواپیما ازمیر و استانبول، اقدام به مسافرت به این شهر ها و دیدن جاذبه های گردشگری آنها نمایید. روحیه خسته خود را با یک مسافرت دل انگیز به زیبایی های شهر ازمیر و تجربه آرامشی بی نظیر در کنار تاریخ بی نظیر آن، آرام کنید و از یک مسافرت بی نظیر لذت ببرید.

ازمیر تور محبوب گلفام سفر

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور ازمیر ارزان, تور لوکس ازمیر, هزینه های سفر به ازمیر, راهنمای سفر به ازمیر, تور لحظه اخری ازمیر,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 283 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 12:59

تور آنتالیا

شهر آنتالیا در جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد. این شهر از اهمیت زیادی در زمینه تجارت و گردشگری برای کشور ترکیه دارد. شهر آنتالیا به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه به شمار می رود این شهر دارای جاذبه های فراوانی است این جاذبه ها نه تنها در زمینه جاذبه های گردشگری است که در زمینه تجارت دارای جاذبه های فراوانی است شهر آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه است در این شهر بلوار های زیبا با درختان در تزیین شده اند لنگرگاه ها نمایی زیبا از دریای مدیترانه جلوه بسیار زیبایی را به دور نما شهر آنتالیا داده است. شهر آنتالیا از دو بخش قدیمی و جدید تشکیل شده است بخش قدیمی شهر به نام قلعه ایجی است. بافت شهری این قسمت بسیار جالب است که شامل خیابان های کم عرض و طولانی که بسیار پیچ در پیچ است به همراه خانه های قدیمی که دارای معماری خاصی هستند که چشم هر بیننده ای را مسحور خویش می سازند. از دیگر جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا می توان به تونک تپه، پارک کارالی اوغلو پل آراپسو ،تله کابین آنتالیا ،پارک فرهنگی آتاتورک، بادام آغاجی، آبشار دودن، آبشار کورشونلو اشاره کرد. شما با انتخاب تور آنتالیا می توانید از زیباییهای این شهر زیبا دیدن کنید. شهر آنتالیا در کنار مدیترانه است در این شهر یک فرودگاه بین المللی در کنار آبشار معروف دو در وجود دارد که برای مسافران می تواند بسیار جالب باشد

تور آنتالیا

آب و هوای آنتالیا

آب و هوای شهر آنتالیا مدیترانه ای است در فصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل به همراه بارش باران است در فصل زمستان امواج هوای گرم از سوی دریا به طرف ساحل در جریان است به همین دلیل سرمای زیادی به شهر آنتالیا نمی رساند در شهر آنتالیا برف و یخبندان خیلی کم اتفاق می افتد.

استانبول

شهر استانبول یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ترکیه به شمار می رود. شهر استانبول پایتخت سابق حکومت هایی که پیش از ترکیه در این منطقه بوده اند نیز بوده است. این شهر پایتخت سابقه کشور ترکیه نیز بوده است. هم اکنون شهر مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه به حساب می آید ضمن اینکه با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد یکی از قدرتهای گردشگری کشور ترکیه است است که سالانه میلیون ها نفر برای بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر با تور مسافرتی استانبول به این شهر مسافرت می کند. شهر استانبول از نظر جغرافیایی در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می کند و می توان گفت که استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره جهان حضور دارد. شهر بزرگ استانبول دلیل اینکه جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و همچنین دارا بودن طبیعتی زیبا با وجود دریا ها و ساحل ها برای گردشگران بسیار جذاب و دوست داشتنی جلوه می کند از سوی دیگر رفت و آمد میلیون ها گردشگر و مسافر به این شهر بزرگ رونق اقتصادی بسیار زیادی را نصیب بازارهای این شهر کرده است. رونق اقتصادی در این شهر باعث شده تا مسئولین شهر استانبول امکانات بسیار زیادی را با استفاده از از تکنولوژی روز دنیا برای مسافران و گردشگران که برای تجارت و یا گردشگری به این شهر می آیند ایجاد کنند.

جاذبه های تور استانبول

وضعیت جغرافیایی شهر استانبول

شهر بزرگ استانبول در کنار دریای مرمره قرار دارد و تنگه بسفر دریای مرمره را به دریای سیاه وصل می کند تنگه بسفر از وسط شهر استانبول بگذرد و ضمن دوپاره کردن شهر استانبول دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می سازد بخش غربی شهر استانبول در قاره اروپا قرار دارد که به آن شبه جزیره ترکیه می گویند و بخش شرقی شهر در قاره آسیا قرار دارد که به آن شبه جزیره آناتولی می گویند. وسعت شهر استانبول ۱۵۳۲ کیلومتر مربع است. شما با تهیه بلیط هوایی استانبول می توانید از زیبایی های این شهر دیدن کنید.

بخش های مختلف شهر استانبول

استانبول یک شهر باستانی است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و تاریخ بسیار طولانی که این شهر دارد به قسمت های مختلفی تقسیم می شود که یکی از آنها بخش های اروپایی و آسیایی شهر استانبول است در کل شهر استانبول را به سه بخش اصلی تقسیم می کند اولی شبه جزیره تاریخی استانبول است که شامل نواحی قدیمی امین اونو و فاتح را در بر می گیرد این مناطق درسواحل شمالی شاخ طلایی واقع شده اند که مرکز قدیمی شهر را به قسمت های شمالی و جوانتر سمت اروپایی جدا می کند شبه جزیره تاریخی با دیواره های قسطنطنیه در غرب به انتها می رسد. شبه جزیره توسط دریای مرمره در جنوب و بسفر در شرق احاطه شده است. بخش دوم که در شمال شاخ طلایی قرار دارد مناطق تاریخی بی اوغلو و بشیکتاش را شامل می شود که محل اسکان آخرین سلطان عثمانی بوده است. زنجیره ای از روستاهای سابق که اکنون بخشی از شهر استانبول هستند در کنار سواحل بسفر به چشم می خورد. در بخش های اروپایی و آسیایی فسفر استانبولی های ثروتمند عمارت های بزرگ چوبی ساخته اند که به آنها یالی گفته می شود و به عنوان اقامتگاه تابستانی است. افزایش رشد اداره و ساختمان های مسکونی به طور غالب در مناطق شمالی به سوی بخش اروپایی متمرکز شده است این مراکز بیشتر در زمینه بازرگانی و مراکز خرید بزرگ مانند ماسلاک ،لونت، اتیلر که بین پل بسفر و پل سلطان محمد فاتح قرار گرفته اند. شما با استفاده از تور استانبول می توانید از زیباییهای این شهر دیدن کنید.

تور استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول

شهر استانبول با توجه به اینکه از تاریخ بسیار طولانی و دور و دراز است. به همین دلیل دارای آثار تاریخی بسیار زیادی در سطح شهر برخوردار است از جمله این آثار تاریخی می توان به مسجد ایاصوفیا ، کاخ دولما باغچه، برج گالاتا و حمام های سنتی رامی توان نام برد. افزون بر آثار تاریخی در شهر استانبول در این منطقه طبیعت زیبا و همچنین ساحل ها و جزیره هایی که برای پذیرایی از گردشگران و میهمانان از امکانات بسیار خوبی برخوردار است وجود دارد و همچنین جاذبه های دیگری مانند مراکز خرید و رزرو آنلاین هتل استانبول و رستورانهای بسیار زیبا و شیک و مدرن را نیز می توان نام برد.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا, هزینه های زندگی در آنتالیا, تور استانبول, تور ارزان استانبول, اب و هوای استانبول,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 1:14

تور ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است این شهر بزرگ به عنوان یک شهر تجاری صنعتی و بندری شناخته شده است جمعیت شهر ازمیر طی آخرین سرشماری در سال ۲۰۰۸ میلادی نزدیک به سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است این شهر در ساحل دریای کوچک اژه قرار دارد شهر ازمیر با توجه به داشتن امکانات خوب هرساله میزبان نمایشگاه ها و کنگره های مختلف صنعتی تجاری و علمی است در شهر ازمیر دانشگاه های معتبری وجود دارد که از معروف ترین آن ها می‌توان به دانشگاه اژه و دانشگاه دوکوز ایلول اشاره کرد شهر ازمیر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و می توان گفت که این شهر یکی از از مراکز گردشگری در کشور ترکیه می باشد و یکی از پایگاههای گردشگری ترکیه تور ازمیر می باشد .

تور ازمیر

جاذبه های گردشگری ازمیر

ساحل های جنوبی شهر ازمیر دارای آثار تاریخی بسیار زیادی هستند که از دوره های مختلف تاریخی به یادگار مانده است از جمله این آثار تاریخی می توان به شهر تاریخی افسوس اشاره کرد این شهر یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای باستانی در دنیا به شمار می‌رود از دیگر جاذبه های دیدنی شهر ازمیر می‌توان به آب های معدنی در سواحل چشمه اشاره کرد که گردشگران زیادی را به سمت خود جلب می کند در کل شهر ازمیر را میتوان شهر دریا و تاریخ دانست. میدان ساعت ازمیر یکی دیگر از دیدنی های این شهر است میدان تاریخی مربوط به دوره عثمانی است آسانسور تاریخی ازمیر که در منطقه کولاک قرار دارد نیز یکی دیگر از از دیدنیهای رود شهر است اما قلعه تاریخی کادیفه کاله یکی از قدیمی ترین ساختمانهای تاریخی شهر ازمیر است که مربوط به آمازون که یک گروه قدیمی مربوط به ۲۴۰۰ سال پیش است می باشد. البته این قلعه در دوره های مختلف تاریخی مانند امپراتوری های یونان رم و بیزانس و عثمانی دچار تغییر و تحولاتی گشته است. شما با انتخاب تور ازمیر می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید.

استانبول

شهر استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه است این شهر یکی از از بزرگتری و پرجمعیت ترید شهرهای جهان به شمار می رود. این شهر از دو بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است. شهر استانبول پایتخت سابق حکومت هایی که پیش از ترکیه در این منطقه بوده اند نیز بوده است. این شهر پایتخت سابقه کشور ترکیه نیز بوده است. هم اکنون شهر مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه به حساب می آید ضمن اینکه با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد یکی از قدرتهای گردشگری کشور ترکیه است است که سالانه میلیون ها نفر برای بازدید از جاذبه های گردشگری به این شهر مسافرت می کند. شهر استانبول از نظر جغرافیایی در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می کند و می توان گفت که استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره جهان حضور دارد. شهر بزرگ استانبول دلیل اینکه جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و همچنین دارا بودن طبیعتی زیبا با وجود دریا ها و ساحل ها برای گردشگران بسیار جذاب و دوست داشتنی جلوه می کند از سوی دیگر رفت و آمد میلیون‌ها گردشگر و مسافر به این شهر بزرگ رونق اقتصادی بسیار زیادی را نصیب بازارهای این شهر کرده است. رونق اقتصادی در این شهر باعث شده تا مسئولین شهر استانبول امکانات بسیار زیادی را با استفاده از از تکنولوژی روز دنیا برای مسافران و گردشگران که برای تجارت و یا گردشگری به این شهر می آیند ایجاد کنند.

جاذبه های ازمیر

وضعیت جغرافیایی شهر استانبول

همان طور که گفته شد استانبول در ساحل دریای مرمره قرار دارد و تنگه بسفر دریای مرمره را به دریای سیاه وصل می کند تنگه بسفر از وسط شهر استانبول بگذرد و ضمن دوپاره کردن شهر استانبول دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می سازد بخش غربی شهر استانبول در قاره اروپا قرار دارد که به آن شبه جزیره ترکیه می گویند و بخش شرقی شهر در قاره آسیا قرار دارد که به آن شبه جزیره آناتولی می گویند. وسعت شهر استانبول ۱۵۳۲ کیلومتر مربع است. شما با تهیه بلیط هواپیمایی استانبول می توانید از زیبایی های این شهر دیدن کنید.

وضعیت آب و هوای شهر استانبول

شهر استانبول دارای تابستانه های گرم و مرطوب و زمستانهای سرد همراه با بارش باران و برف می باشد میزان بارندگی در شهر استانبول معمولا زیاد است در زمستان دو هفته پشت سر هم برف میبارد که معمولا یکی از این بارش ها برف سنگین است درجه هوا در زمستان بالاتر از هفت درجه نمی رود در تابستان به طور بیایید درجه گرما ۲۸ درجه است شهر استانبول باد های زیادی را در طول سال به خود می بیند و می توان گفت که استانبول یک شهر باد خیز است.

آب هوای ازمیر

بخش‌های مختلف شهر استانبول

شهر قدیمی استانبول با توجه به موقعیت جغرافیایی و تاریخ بسیار طولانی که این شهر دارد به قسمت های مختلفی تقسیم می شود که یکی از آنها بخش های اروپایی و آسیایی شهر استانبول است در کل شهر استانبول را به سه بخش اصلی تقسیم می کند اولی شبه جزیره تاریخی استانبول است که شامل نواحی قدیمی امین اونو و فاتح را در بر می گیرد این مناطق درسواحل شمالی شاخ طلایی واقع شده‌اند که مرکز قدیمی شهر را به قسمت‌های شمالی و جوانتر سمت اروپایی جدا می کند شبه جزیره تاریخی با دیواره های قسطنطنیه در غرب به انتها می رسد. شبه جزیره توسط دریای مرمره در جنوب و بسفر در شرق احاطه شده است. بخش دوم که در شمال شبه جزیره شاخ طلایی قرار دارد مناطق تاریخی بی اوغلو و بشیکتاش را شامل می شود که محل اسکان آخرین سلطان عثمانی بوده است. زنجیره‌ای از روستاهای سابق که اکنون شهر استانبول هستند در میان سواحل بسفر به چشم می خورد. در بخش های اروپایی و آسیایی فسفر استانبولی های ثروتمند عمارت های بزرگ چوبی ساخته اند که به آنها یالی گفته می شود و به عنوان اقامتگاه تابستانی است. افزایش رشد اداره و ساختمان های مسکونی به طور غالب در مناطق شمالی به سوی بخش اروپایی متمرکز شده است این مراکز بیشتر در زمینه بازرگانی و مراکز خرید بزرگ مانند ماسلاک ،لونت، اتیلر که بین پل بسفر و پل سلطان محمد فاتح قرار گرفته‌اند. شما با استفاده از تور استانبول می‌توانید از زیباییهای این شهر دیدن کنید.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول , تور ازمیر,تور ارزان ازمیر, قیمت تور ازمیر, تور لحظه اخری ازمیر,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 255 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 15:32

تور استانبول

تور استانبول یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تورهای موجود می باشد که امروزه بسیاری از گردشگران علاقه مندی زیادی را برای رزرو و خرید آن از خود نشان می دهند. گردشگران به خوبی می دانند که با رزرو یکی از بهترین تورهای استانبول می توانند از جاذبه های بسیار بی نظیر و دیدنی این شهر بازدید داشته و در یکی از لوکس ترین هتل آن نیز اقامت داشته باشند.

تور استانبول

تور استانبول

آیا شما نیز به دنبال سفر به شهر استانبول هستید؟ آیا می دانید بهترین زمان رزرو و خرید تور استانبول کی می باشد؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله همراهی نموده و اطلاعات ارزنده ای را در این خصوص به دست بیاورید.

استانبول یکی از مهمترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری در خاورمیانه بوده و این شهر توانسته است در صنعت گردشگری با شهرهای مهم اروپایی از جمله پاریس و لندن در این صنعت به رقابت بپردازد. سالانه میلیون گردشگر از کشورهای مختلف برای آشنایی با فرهنگ این کشور روانه استانبول می شوند تا از جاذبه های بسیار زیبای این شهر بازدید داشته باشند. شما می توانید در هر کشوری شاهد برگزاری انواع تورهای استانبول باشید که هر کدام از این تورها نیز بهترین و باکیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند. قیمت تور استانبول مورد نظر خود را می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب از وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و رزرو کنید تا در اولین فرصت به دست آمده از این شهر و جاذبه های دیدنی استانبول بازدید داشته باشید. مجریان و آژانس های برگزار کننده این تورها سعی بر آن دارند تا با ارائه بهترین و بی نظیرترین امکانات و خدمات بتوانند توجه و رضایت بسیاری از گردشگران را به دست بیاورند و در این زمینه رشد و پیشرفت بسیار خوبی را داشته باشند.

مزایا سفر با تور استانبول

اگر شما نیز به دنبال سفر به شهر استانبول و بازدید از جاذبه های این شهر هستید می توانید با رزرو تور استانبول به راحتی به این هدف خود دسترسی داشته باشید. البته بسیاری از گردشگران و توریست ها قبل از رزرو تور مورد نظر خود به دنبال مزایای خرید آنلاین تور استانبول هستند تا از این طریق به راحتی بتوانند سفر خود را آغاز کنند. از مهمترین مزایای سفر با تور استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به همراه داشتن با تجربه ترین و حرفه ای ترین تور لیدر
  • امکان اقامت در یکی از بهترین هتل های استانبول
  • امکان بازدید از جاذبه های گردشگری بسیار متنوع در استانبول
  • آشنایی با همسفران بسیار خوش ذوق و خوش سلیقه
  • فرصت آشنایی بیشتر با فرهنگ مردم استانبول
  • خرید بلیط هواپیمای استانبول به قیمت بسیار مناسب
  • ترانسفرهای بسیار راحت از فرودگاه تا هتل و برعکس
  • امکان جابه جایی بسیار راحت با ون ها یا اتوبوس های گردشگری در درون شهر
  • رزرو لوکس ترین رستوران های استانبول برای صرف لذیذترین غذاها

جاذبه های استانبول

بهترین زمان رزرو تورهای استانبول

یکی از مهمترین عواملی که در زمان رزرو تورهای استانبول سهیم می باشد، شرایط آب و هوایی این شهر می باشد به طوری که بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال زمانی برای سفر خود هستند تا بتوانند تحت بهترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر استانبول بازدید داشته باشند که بی شک، یکی از بهترین این زمان ها، روزهای آخر فصل تابستان پیش روی می باشد چرا که از میزان دما و رطوبت موجود در هوا کاسته شده و گردشگران می توانند تحت بهترین و بی نظیرترین شرایط آب و هوایی از جاذبه های شهر استانبول بازدید داشته باشند. شما نیز می توانید با توجه به زمان اوقات فراغت خود، در یکی از بهترین زمان های ممکن اقدام به رزرو تور استانبول مورد نظر خود داشته باشید و به همراه دوستان و خانواده ی خود یکی از بهترین سفرها را رقم بزنید.

هتل های اقامتی در استانبول

یکی از مهمترین و اساسی ترین نگرانی های بسیاری از گردشگران، اقامت در شهر جدید است که می خواهد از آن بازدید داشته باشد که بی شک این موضوع برای گردشگران عازم استانبول نیز به وجود می آید. در این خصوص می توان گفت که تورهای استانبول با رزرو بهترین و لوکس ترین هتل های اقامتی، بهترین خدمات را در اختیار گردشگران گذاشته و از مهمترین و مشهورترین هتل های شهر استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هتل پوینت بارباروس: یکی از شیک ترین و بی نظیرترین هتل های شهر استانبول، هتل پوینت بارباروس می باشد که این هتل در بهترین موقعیت جغرافیایی واقع شده است و یکی از پرترددترین هتل های این شهر نیز به شمار می آِید.
  • هتل هیلتون گاردن: هتل هیلتون از لوکس ترین و مجهزترین هتل های استانبول می باشد که دارای 210 اتاق بسیار شیکی می باشد و از مهمترین امکانات این هتل می توان به مواردی از جمله پارکینگ، اینترنت رایگان و حمام خصوصی اشاره نمود.
  • هتل مارمارا تکسیم: یکی دیگر از هتل های 5 ستاره استانبول، هتل مارمارا تکسیم می باشد که این هتل با داشتن 388 اتاق خود یکی از بزرگ ترین هتل های این شهر بوده و مورد توجه بسیاری از مجریان برگزار کننده تور استانبول نیز واقع شده است.

علاقمندان به رزرو آنلاین هتل استانبول میتوانند به وب سایت گلفام سفر مراجعه نمایند.

جاذبه های دیدنی استانبول

جاذبه های دیدنی در استانبول

گردشگران و مسافرانی که با تور استانبول قصد بازدید از این شهر را دارند به خوبی بایستی بدانند که از این طریق می توانند جاذبه های بیشماری را در شهر استانبول بازدید کنند چرا که یک برنامه ی بسیار دقیق از قبل برنامه ریزی شده وجود دارد و بی شک گردشگران می توانند در مدت بسیار کوتاه از جاذبه های دیدنی زیادی بازدید داشته باشند. از مهمترین این جاذبه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاخ توپکاپی: یکی از زیباترین و دیدنی ترین بناهای شهر استانبول می باشد که این کاخ در فهرست میراث یونسکو نیز به ثبت رسیده است و در زمان های مختلف تاریخ محل اقامت بسیاری از پادشاهان بوده است.
  • قلعه دختر: یکی از زیباترین جاذبه های استانبول، قلعه دختر بوده که این قلعه در جزیره بسفر واقع شده است و از ساحل استانبول نیز به راحتی قابل رویت می باشد.
  • ایاصوفیه: ایاصوفیه یکی از قدیمی ترین کلیساهای شهر استانبول می باشد که امروزه از آن به عنوان مسجد و موزه بهره برداری می شود. این مکان از معماری بسیار حیرت انگیزی برخوردار است.

خرید بلیط استانبول

اگر قصد سفر با تور استانبول را دارید بایستی در بهترین زمان ممکن اقدام به خرید بلیط چارتری استانبول نیز داشته باشید تا بتوانند از سفر بسیار شگفت انگیز و بی نظیر خود جای نمانید. برای خرید بلیط استانبول می توانید به راحتی از وب سایت پیش روی خود اقدام لازم را انجام داده و در کوتاه ترین زمان ممکن با مشخص کردن زمان و تاریخ رفت و برگشت خود، به راحتی اقدام به رزرو مورد نظر خود داشته باشید. شما می توانید خریدبلیط ارزان استانبول را از وبسایت اینترنتی ما تهیه و خریداری کنید.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 258 تاريخ : شنبه 7 دی 1398 ساعت: 22:16

بررسی شرایط رزرو هتل در آنتالیا

رزرو هتل در آنتالیا به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در ترکیه، از جمله مهمترین خدماتی است که در سایت گلفام سفر ارائه می شود. از طرفی افرادی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند می توانند جهت رزرو بلیط هواپیما آنتالیا و تور گردشگری این شهر نیز به این سایت مراجعه کنند. حال قبل از سفر به آنتالیا و رزرو هتل در آنتالیا بهتر است که با تعدادی از بهترین هتل های این شهر آشنا شوید.

تور آنتالیا

رزرو هتل در آنتالیا

کشور ترکیه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در منطقه می باشد زیرا طبیعت بسیار بکر و جاذبه های تاریخی متعددی در جای جای آن قرار گرفته است و نگاه افراد زیادی به سمت این کشور جلب می شود. در این بین لازم است بدانید شهر آنتالیا به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای این کشور، سالانه مقصد گردشگران متعددی از سراسر دنیا قرار می گیرد. با وجود اینکه این شهر ساحلی جزو شهرهای مدرن دنیا است مشاهده می شود اقامتگاه های بسیار لوکس و مجللی در آن قرار گرفته که افراد در هنگام سفر به آنتالیا می توانند در آن اقدام به رزرو اتاق کنند. حال شما می توانید از سایت گلفام سفر ابتدا با انواع هتل های این شهر آشنا شده و سپس به راحتی اقدام به رزرو هتل در آنتالیا کنید.

رزرو هتل در آنتالیا و آشنایی با هتل ریکسوس

قبل از رزرو تور آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی که باید مورد توجه افراد قرار گیرد، توجه به اقامتگاه های مقصد می باشد زیرا داشتن اقامتگاه مناسب جزو آن دسته از مواردی است که می تواند در کیفیت سفر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. حال باید توجه داشته باشید یکی از بهترین هتل های این شهر هتل مجلل ریکسوس است که در سواحل ماسه ای شهر لارا قرار گرفته و بزرگترین استخر روباز منطقه را در خود دارد. این هتل بسیار لوکس تنها ۸ کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله داشته و تمامی اتاقهای آن به دریا مشرف هستند که امکانات رفاهی متعددی از جمله سرویس پارکینگ رایگان، اینترنت، حمام، استخر آب گرم، سالن ورزشی و مرکز زیبایی اندام در این هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. همچنین میهمانان هتل ریکسوس می توانند پس از انتخاب هتل ریکسوس و رزرو هتل در آنتالیا در فعالیتهای غواصی و اسب سواری شرکت کنند. توجه داشته باشید با وجود ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی هتل باید بدانید که رزرو اتاق در این هتل برای افراد سیگاری پیشنهاد نمی شود.

رزرو هتل آنتالیا

هتل باروت لارا دیگر هتل مناسب آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا هتل باروت لارا می باشد که به افرادی که قصد رزرو هتل در آنتالیا را دارند پیشنهاد می شود در این هتل پنج ستاره که در فاصله ۱۰ دقیقه ای از ساحل آنتالیا و در فاصله ۱۰ کیلومتری از فرودگاه این شهر قرار دارد اقدام به رزرو اتاق کنند. این هتل امکانات بسیار متعددی در اختیار میهمانان خود قرار داده که مهمترین آنها شامل زمین تنیس، اسکواش، سالن بدنسازی، مینی گلف، مرکز ورزش های آبی، کافه، رستوران، استخر روباز و سرپوشیده، مرکز آب گرم و ماساژ، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و غیره می باشد. اتاق های هتل باروت بسیار شیک و مدرن بوده و بالکن رو به دریا دارد. این هتل ۴۶۵ اتاق داشته و صبحانه و ناهار و شام به صورت سلف سرویس است و کلیه نوشیدنی ها در این هتل به صورت رایگان نیز سرو می شود. حال اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا از طریق گلفام سفر را دارید و تمایل دارید هتل باروت را انتخاب کنید می توانید قبل از سفر این امر را انجام دهید.

رزرو آنلاین هتل آنتالیا

رزرو هتل در آنتالیا و معرفی هتل کروانسرای

هتل بسیار مجلل کروانسرای با طرح یو شکل از جمله دیگر هتل های بی نظیر آنتالیا می باشد که تمامی اتاق های آن چشم اندازی بسیار زیبا به دریا دارد. امکانات فوق العاده ای که در این هتل ارائه می شود سفری رویایی را برای میهمانان خود به جا می گذارد. لازم است بدانید در این هتل شگفت انگیز، تفریحات روزانه و تفریحات شبانه تنوع زیادی داشته به طوری که میهمانانی که تحرک و فعالیت را ترجیح می دهند می توانند در زمین های فوتبال این هتل به فوتبال پرداخته و یا از بسیاری از ورزشهای آبی آن استفاده کنند. همچنین استخر آب گرم و مجهز به مرکز سلامتی و دیگر تفریحاتی که در کنار استخر ارائه می شود برای مهمانانی که علاقه مند به تفریحات آرامش بخش هستند بسیار مناسب است. استخر و سرسره های آبی، شهر بازی و فعالیت های هیجان انگیز دیگری نیز برای کودکان در نظر گرفته شده که با این وجود به طور حتم با انتخاب این هتل و رزرو هتل در آنتالیا فرزندان شما نیز می توانند سفری دلپذیر را تجربه کنند.

هتل کالیستا هتلی بی نظیر آنتالیا

یکی دیگر از انواع هتل هایی که در سایت گلفام سفر به مسافرانی که قصد رزرو هتل در آنتالیا را دارند پیشنهاد می شود، هتل کالیستا است. این هتل پنج ستاره در منطقه بلک قرار داشته که حدود ۵ دقیقه از ساحل فاصله دارد و از فرودگاه شهر نیز نیم ساعتی فاصله داشته و به دلیل امکانات متعددی که دارد جزو لوکس ترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا محسوب می گردد. به طوری که بیش از ۱۰ رستوران و کافه در این هتل وجود داشته و میهمانان می توانند خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی های بین المللی و ترکی را در آن میل کنند. مرکز آب گرم و ماساژ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، پارک آبی، زمین تنیس، سونا و جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، زمین فوتبال و سالن بولینگ نیز از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در هتل کالیستا آنتالیا می باشد. لازم است بدانید این هتل دارای ۶۰۰ اتاق بوده که اقامت و سرویس دهی در آن به صورت صبحانه ناهار و شام به صورت سلف سرویس است. با این حال شما می توانید با رزرو اتاق در این هتل آنتالیا سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

رزرو اتاق در هتل پنج ستاره پورت نیچر

هتل پورت نیچر یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره آنتالیا بوده که جزو اقامتگاه های بسیار لوکس و بی نظیر آنتالیا به شمار می رود. با این حالاگر می خواهید در زمان سفر به آنتالیا در آرامش کامل باشید بهتر است در این هتل اقدام به رزرو اتاق کنید. این هتل در فاصله ۵۰ کیلومتری مرکز شهر و چهل کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. اتاق های هتل پورت نیچر بسیار لوکس و تمیز بوده و تمامی آنها بالکن خصوصی دارد. این هتل ۶۲۰ اتاق دارد که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شده و امکانات زیادی همچون چندین رستوران و کافه، مرکز تناسب اندام، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، پارک آبی، استخر رو باز و غیره دارد.

بلیط هواپیما آنتالیا

تور آنتالیا و رزرو بلیط هواپیما

حال با وجود آنچه در خصوص هتل های آنتالیا گفته شد اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا را داشته باشید می توانید با مطالعه ویژگی بهترین هتل های این شهر و با توجه به سلیقه خود بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین لازم است بدانید در سایت گلفام سفر علاوه بر این که رزرو هتل در آنتالیا برای شما ممکن شده است می توانید تور مسافرتی مناسبی نیز با شرایط مورد نظر خود رزرو کنید و از طرفی باید توجه داشته باشید تهیه بلیط رفت و برگشت به آنتالیا یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام سفر و رزرو بلیط هواپیما آنتالیاباید مورد توجه قرار بگیرد. با این وجود شما می توانید به راحتی از طریق این سایت نوع کلاس پروازی و نوع ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مشخص نمودن تاریخ سفر، بلیط تان را رزرو کنید و سپس به رزرو آنلاین هتلآنتالیا بپردازید.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفربلیط هواپیما , رزرو هتل , سفر , گردشگری ,بلیط ارزان هواپیما, تور آسیا , خرید بلیط هواپیما , رزرو آنلاین تور , گلفام سفر, تور آنتالیا, رزرو تور آنتالیا, رزرو هتل در آنتالیا,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 291 تاريخ : شنبه 7 دی 1398 ساعت: 18:44

بررسی راههای سفر به استانبول

تور استانبول از تور های پر مخاطب می باشد و هر ساله شاهد برگزاری تور های متعددی به مقصد این شهر هستیم که از این میان می توانید بهترین تور را انتخاب نمایید. به دلیل نزدیکی استانبول و نزدیکی فرهنگی آن به ما گردشگران بسیاری از ایران این شهر را هدف قرار می دهند و به همین دلیل سفر به این شهر برای همگان مناسب خواهد بود. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول را می توان یکی از بهترین تور هایی دانست که با استفاده از این تور می توانید بهترین سفر را تجربه نمایید. توجه داشته باشید که استانبول یکی از شهرهای پر گردشگر جهان می باشد و فرودگاه آن از جمله فرودگاه های فعال می باشد. هر ساله تور های متعددی به مقصد استانبول برگزار می شود که متناسب با خواسته خود می توانید اقدام به انتخاب تور مورد نظر خود نمایید. تور های استانبول را می توانید در انواع مختلفی مشاهده نمایید و این تور ها از نظر میزان خدماتی که ارائه می دهند و همچنین از نظر تعداد روزهای سفر از یکدیگر تفکیک می شوند. باید بدانید که می توانید در هر زمان از سال در این تور شرکت نمایید و بیشترین تور ها به مقصد استانبول در دو فصل بهار و پاییز برگزار می شوند. در فصل تابستان نیز تور های متعددی به مقصد استانبول برگزار می شود و دمای هوا در این فصل پایین تر خواهد بود. قبل از سفر به استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید که از جمله این موارد می توان به اطلاع داشتن از بهترین زمان سفر و جاذبه های گردشگری این شهر اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری استانبول

استانبول مملو از مناطقی است که تماشای آنها عاری از لذت نخواهد بود و این جاذبه ها را می توان به دو نوع تاریخی و مدرن دسته بندی نمود. جاذبه های تاریخی متعددی در سطح شهر استانبول قرار دارند که در تور استانبول می توانید از آنها دیدن نمایید. جاذبه های مدرن این شهر از دیگر مناطقی هستند که ارزش دیدن خواهند داشت و به همین دلیل گشت و گذار در سطح شهر استانبول بسیار لذت بخش خواهد بود و می توانید بافت مدرن و تاریخی شهر را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید. مساجد متعددی در شهر استانبول ساخته شده اند و با مراجعه به موزه های استانبول می توانید با فرهنگ و تاریخ این شهر آشنایی بیشتری پیدا کرده و سفر را برای خود بهتر و لذت بخش تر نمایید. استانبول سواحل متعددی دارد که این سواحل می توانند به عنوان بهترین مراکز تفریحی این شهر به شمار آیند و بی شک می توانید از انواع تفریحات دریایی متنوع در این سواحل لذت ببرید. با سفر به همراه تور استانبول نیز می توانید تمامی جاذبه های گردشگری استانبول را هدف قرار دهید و هیچ یک از آنها از قلم نخواهد افتاد.

جاذبه های گردشگری استانبول

مزایای شرکت در تور

شرکت کردن در تور مزایای بسیاری خواهد داشت و بی شک سفر به همراه تور لذت بیشتری خواهد داشت و یکی از مهمترین مزیت های آن را می توان امکان سفر به همراه دوستان و آشنایان دانست چرا که می توانید به صورت دسته جمعی یک سفری دلچسب تجربه نمایید. میزان هزینه های اقامت و حمل و نقل نیز به همراه تور کاهش پیدا خواهد کرد و به دلیل داشتن ترانسفر با هیچگونه مشکلی مواجه نخواهید شد. تورلیدر می تواند بهترین پاسخگو به سوالات شما باشد و می توانید تمامی سوالات خود را از او بپرسید. به همراه تور استانبول هیچ یک از مراکز دیدنی و تفریحی این شهر از قلم نخواهد افتاد و می توانید تمامی مناطق این شهر را هدف قرار دهید. در صورتی که بهترین قیمت تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده باشید نگران هیچ موردی مانند محل اقامت، حمل و نقل، خورد و خوراک و... نخواهید بود و به دلیل ارائه خدمات بیمه مسافرتی، می توانید با خیالی آسوده سفر نمایید. به همراه تور یک برنامه کلی خواهید داشت و تمامی اعمال سفر متناسب با این برنامه انجام شده و دچار سردرگمی نخواهید شد.

خرید تور استانبول

برای شرکت در تور استانبول راه های متعددی پیش رو خواهید داشت که از این میان باید بهترین روش را انتخاب نمایید. یکی از این راه ها را می توان مراجعه به آژانس های مسافرتی سطح شهر دانست که با مراجعه به این فروشگاه ها می توانید درخواست خود را اعلام نموده و از میان انواع اقسام تور های مختلف، بهترین مورد را انتخاب نمایید. مسئولین این تور تمامی مدارک را گرفته و پس از ثبت مشخصات دقیق اقدام به رزرو تور استانبول مورد نظر خواهند کرد و می توانید تمامی راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت نمایید.

یکی دیگر از راه های شرکت در تور استانبول را می توان مراجعه به وب سایت های مسافربری دانست و بی شک این روش می تواند مناسب ترین راه برای شرکت کردن در تور باشد چرا که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید انواع اقسام تور ها را مشاهده کرده و از میان آنها بهترین مورد را انتخاب نمایید. مشخصات دقیق هر یک از تور های برگزار شده نیز قابل مشاهده بوده و می توانید به صورت دقیق تمامی مشخصات را مورد بررسی قرار دهید. قیمت این مراکز نیز معمولا پایین تر از سایر مراکز خواهد بود.

خرید تور استانبول

خرید بلیط استانبول

بلیط یکی از ملزومات سفر می باشد که بدون آن امکان سفر وجود نخواهد داشت و به همین دلیل ابتدا باید به فکر خرید بلیط باشید و در این راستا باید بدانید که بلیط هواپیما استانبول با هواپیما های متفاوت انجام می شود و می توانید متناسب با خواسته خود بلیط هواپیما مورد نظر را خریداری نمایید. جهت خرید آنلاین بلیط استانبول نیز مناسب ترین راه مراجعه به وب سایت های فروش بلیط خواهد بود چرا که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید ویژگی های دقیق هر یک از بلیط ها و همچنین قیمت آن را مشاهده نمایید.

قیمت تور استانبول

قیمت یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه شود و در رابطه با قیمت تور استانبول باید گفت: قیمت این تور به موارد متعددی بستگی خواهد داشت که از جمله مهمترین آنها می توان به محل اقامت در مقصد اشاره نمود چرا که در سطح شهر استانبول هتل های رنگارنگ بسیاری خدمات رسانی می نمایند که از این میان می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به رزرو نمایید و البته در صورتی که تور استانبول را برای سفر انتخاب کرده اید نیازی به رزرو آنلاین هتل استانبول نخواهد بود. از دیگر مواردی که می تواند بر میزان هزینه ها تاثیر گذار باشد می توان نوع وسیله نقلیه ای دانست که تور به وسیله آن انجام می شود. بی شک تور هایی که به وسیله اتوبوس ها انجام می شوند میزان هزینه کمتری داشته و تور های هواپیمایی بالاترین قیمت را خواهند داشت. جهت مقایسه تور ها تنها قیت را نباید لحاظ کنید و حتما باید به میزان خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد نیز دقت داشته باشید تا بهترین سفر را داشته باشید. جهت مشاهده قیمت دقیق تور مورد نظر خود می توانید به وب سایت های خرید آنلاین بلیط استانبول مراجعه نمایید.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور استانبول, قیمت تور استانبول, تور استانبول ارزان, تور لحظه اخری استانبول, اب و هوای استانبول, راهنمای سفر به استانبول, هزینه های سفر به استانبول, بلیط هواپیما استانبول, رزرو انلاین هتل استانبول,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 254 تاريخ : جمعه 6 دی 1398 ساعت: 19:07

تور بانکوک

سفر به بانکوک به عنوان پایتخت کشور تایلند می تواند بسیار جذاب و بی نظیر باشد. این کلانشهر با توجه به اینکه جزو شهرهای بزرگ و مدرن دنیا به شمار می آید، طبیعتاً دارای ساختمان های عظیم، مراکز خرید بی نظیر و هتل های بسیار مجلل و لوکس می باشد. از طرفی جاذبه‌ های تاریخی متعددی در جای جای شهر بانکوک قرار گرفته که این امر موجب شده است که تور بانکوک به عنوان یکی از تورهای گردشگری پرطرفدار شناخته شود. با این حال می توان گفت این شهر توانسته در کنار جذابیت های مدرن خود، زیبایی بافت و رسوم سنتی را حفظ کرده و از طرفی جلوه ای زیبا از ترکیب فرهنگ غربی و شرقی بوده که بازدید از آن برای هر فردی می تواند جذاب باشد.

تور بانکوک

سفر به بانکوک

کشور تایلند که در جنوب شرقی آسیا و در شبه جزیره هند و چین قرار دارد دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری متعددی بوده با این حال یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در دنیا به شمار می رود. پایتخت تایلند، شهر بانکوک است که پرجمعیت ترین شهر این کشور بوده و در کنار ۷۵ استان دیگر آن واقع شده است. جالب است بدانید معنی شهر بانکوک، شهر فرشته ها بوده و می توان گفت مهم ترین مقصد گردشگران در کشور تایلند است؛ زیرا جذابیت های زیادی دارد. از جمله مهمترین مناطق سنتی در شهر بانکوک، که طرفداران زیادی دارد معبد های آن است که به دلیل قدمت زیادش برای تاریخ شناسان بسیار جذاب می باشد و از طرفی باید بدانید که جاذبه های مدرن و پیشرفته ای نیز در گوشه و کنار بانکوک واقع شده است که موجب شده توربانکوک برای همه افراد جالب باشد. به طوری که شما با هر سلیقه ای که به این شهر سفر کنید به قدری سرگرمی برای تان وجود خواهد داشت که به هیچ عنوان حوصله تان سر نمی رود.

خدمات تور بانکوک

با توجه به اینکه شهر بانکوک یکی از پر بازدید ترین شهرهای جهان است و افراد زیادی سالانه اقدام به تور لحظه آخری بانکوک می ‌کنند، باید توجه داشته باشید که در حال حاضر می توانید از طریق سایت گلفام سفر که یک سایت معتبر است، اقدام به رزرو تور گردشگری بانکوک کنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که در هنگام سفر به بانکوک بهتر است از تورهای مسافرتی استفاده نمایید، یا به صورت شخصی به این شهر سفر کنید؟ توجه داشته باشید هنگامی که شما قرار است برای اولین بار به کشور خارجی سفر نمایید طبیعتاً با قوانین و شرایط کشور آشنایی ندارید با این وجود بهتر است که از این تورها کمک گرفته تا سفری دلپذیر تر را تجربه نمایید. در تور گردشگری به شما خدماتی چون بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی به هتل و بالعکس، گردش های مشخص شده، برنامه سفر مشخص، رزرو هتل، اخذ بلیط و ویزا ارائه می شود که با این حال طبیعتاً شما می توانید سفری راحت تر داشته باشید. همچنین در تمامی طول سفر راهنمای فارسی زبانی به همراه شما بوده که می توانید در صورت نیاز از او کمک بگیرید.

جاذبه های گردشگری بانکوک

بازدید از جاذبه های گردشگری در سفر به بانکوک

شهر بانکوک مملو از جاذبه های گردشگری بوده با این حال سفر به این شهر می تواند برای هر گردشگری با هر سلیقه ای جذاب باشد. باغ وحش بانکوک یکی از بزرگترین باغ وحش های دنیا بوده که جزو مهمترین جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار می رود. همچنین میدان سیام که از نظر معماری و فضا کاملا منحصر به فرد است همانند یک شهر بزرگ بوده و به عنوان گرانترین منطقه شهر بانکوک شناخته می شود. شهر تاریخی آیوتایا برای علاقه مندان به تاریخ بی نظیر است زیرا در آن انواع مراکز تاریخی بانکوک واقع شده است. بازدید از کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین نیز در تور ارزانبانکوک پیشنهاد می شود. بازدید و خرید از بازار چینی های بانکوک نیز به افرادی که قصد سفر به بانکوک را دارند پیشنهاد می شود، زیرا در اینجا می توانید انواع غذاهای شرقی را مشاهده کرده و در صورتی که اهل خرید سوغاتی باشید، این مکان برای شما مناسب است. بازار روی آب بانکوک نیز از دیگر جاذبه های این شهر بوده به طوری که همیشه مملو از فروشندگان و خریداران می باشد که در قایق هایی در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و غذاهای محلی هستند، این بازار به قدری جذاب است که به عنوان ونیز شرق نیز شناخته می شود. اما اگر در هنگام سفر به بانکوک به دنبال هیجان هستید پیشنهاد می شود به شهر بازی دریم ورلد در بانکوک رفته تا انواع بازی ها و سرگرمی های متعدد را مشاهده کنید و ساعات زیادی را به شادی بپردازید.

رزرو بهترین هتل ها در سفر به بانکوک

با وجود اینکه بانکوک شهر کوچکی نبوده و دارای مناطق زیادی است طبیعتاً در هنگام سفر به بانکوک یکی از چالش هایی که برای افراد پیش می آید، انتخاب منطقه مناسب برای اقامت است. در اینجا باید توجه داشته باشید که آیا به دنبال جایی هستید که بیشتر به طبیعت و سواحل نزدیک باشد یا دوست دارید که در مرکز شهر اقامت داشته تا به راحتی بتوانید به مراکز خرید بانکوک رفته و از جاذبه های این شهر نیز دیدن کنید. که با توجه به این شرایط می توانید هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. هتل اورینتال رزیدنس هتل ۵ ستاره در بانکوک می باشد در نزدیکی سفارت آمریکا قرار دارد که مکانی بسیار عالی برای اقامت می باشد. این هتل به مناطق تجاری سیام و سیسیل نزدیک بوده از این رو برای دوستداران خرید گزینه مناسب است. هتل اکورا پرستیژ دیگر رزرو آنلاین هتل بانکوک می باشد که چشم اندازی خیره کننده از شهر بانکوک را در پیش روی شما قرار می دهد و فضای آرام و بسیار زیبا این هتل نیز برای شما اقامتی بدون دغدغه به وجود خواهد آورد. یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ۵ ستاره بانکوک، هتل شانگری لا این شهر می باشد که در کنار رودخانه قرار گرفته به همین دلیل موقعیت مکانی مناسبی دارد.

رستوران های بانکوک

رستوران های بانکوک

علاوه بر این که در هنگام سفر با تور بانکوک باید به محل اقامت و هتل توجه داشته باشید شناخت بهترین رستوران های شهر بانکوک نیز می تواند به شما کمک کند تا یک شکم گردی حسابی در این شهر داشته باشید و غذاهای بی‌نظیری میل کنید. رستوران لی دی یو یکی از بهترین رستوران های این شهر می باشد که در آن غذاهای خلاقانه طبخ می شود. رستوران بانکر نیز رستورانی سه طبقه است که در آن انواع غذاهای اروپایی و فست فود های آمریکایی با کیفیت عالی سرو خواهد شد. رستوران ایسایا سیاس دیگر رستوران مناسب در بانکوک می باشد که فضایی بسیار رمانتیک برای قرار های عاشقانه دارد. رستوران میت ای نیز یکی دیگر از بهترین رستورانهای بانکوک بوده که دارای فضای هنری و راحتی است.

رزرو بلیط هواپیما بانکوک

حال با توجه به آنچه در خصوص جذابیت های سفر به بانکوک بیان شد اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا در کشور تایلند را دارید در قدم اول باید اقدام به رزرو بلیط هواپیمایی بانکوک کنید. توجه داشته باشید که سایت گلفام سفر یکی از سایت های معتبر در زمینه ارائه تورهای گردشگری و بلیط هواپیما می باشد که می توانید جهت رزرو بلیط هواپیما بانکوک نیز به این سایت مراجعه کنید.

فرودگاه شهر بانکوک

با توجه به اینکه سفر هوایی به بانکوک نسبت به سفر زمینی بسیار پرطرفدار تر می باشد لازم است بدانید که به طور کلی این شهر دو فرودگاه بین المللی و داخلی داشته که پروازهای متعددی را پوشش می دهد. در این بین فرودگاه بین‌ المللی خرید بلیط هواپیما بانکوک که سووارنابومی نام دارد یک فرودگاه همگانی مسافربری بوده که یک باند فرود آسفالت داشته و طول آن ۴۹۰۰ متر است و در ارتفاع ۲ متری از سطح دریا واقع شده است.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور بانکوک, قیمت تور بانکوک, تور لحظه اخری بانکوک, رزرو آنلاین هتل بانکوک, بلیط هواپیما بانکوک, تور لوکس بانکوک, تور ارزان بانکوک, تور بانکوک نوروزی, اب و هوای بانکوک,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 326 تاريخ : سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 21:06

شهر آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه می باشد که سالانه مقصد گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار دارد. با این حال طبیعتاً باید توجه داشته باشید که تهیه بلیط هواپیما آنتالیا اولین اقدام جهت سفر به این شهر زیبا است، که در این خصوص جالب است بدانید امروزه تهیه بلیط از طریق سایت های اینترنتی معتبر از جمله سایت گلفام سفر امکان پذیر می باشد و شما می توانید با مشخص کردن تاریخ و مقصد سفرتان به آسانی این بلیط را تهیه کنید.

شهر آنتالیا

معرفی شهر آنتالیا

یکی از مهم ترین و زیباترین شهرهای کشور ترکیه شهر آنتالیا می باشد که دارای سواحل بسیار زیبایی است و سالانه تور آنتالیا طرافداران زییادی را به خود جذب میکند. همچنین این شهر ترکیبی از کوهستان های پوشیده از درخت و دریاهای با آبی شفاف بوده که به همین دلیل مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات می باشد. این شهر مهم توریستی ترکیه، در غرب کشور و در شمال دریای مدیترانه قرار دارد و بزرگترین ساحل دریای بین المللی ترکیه نیز می باشد. مرکز قدیمی این شهر با خانه های تاریخی از دوران عثمانی بوده که در خیابان های سنگ فرش شده وجود داشته و اگر چه این منطقه از آنتالیا که کالیسی نام دارد دارای رستوران ها، مراکز خرید، هتل ها و بار های متعددی است اما همچنان مشاهده می شود که ویژگی های تاریخی خود را حفظ کرده است با این حال شما می توانید با رفتن به این محله، تاریخ پر فراز و نشیب آنتالیا را از نزدیک برای خودتان مجسم کنید. جالب است بدانید یکی از مهمترین ویژگی های شهر آنتالیا، وجود جاذبه های تاریخی در کنار اماکن گردشگری مدرن می باشد که موجب شده است که هر گردشگری با هر سلیقه ای که به این شهر سفر کند، سفری دلپذیر را تجربه نماید.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا

حال با وجود آن چه در خصوص آنتالیا بیان شد اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید باید توجه داشته باشید که لازم است اقدام به رزرو بلیط هواپیما آنتالیا کرده و به راحتی به این شهر زیبا سفر نمایید. توجه داشته باشید اگرچه می توان از طریق زمینی به آنتالیا سفر کرد اما با وجود اینکه سفرهای هوایی سریعتر صورت گرفته و راحتی بیشتری برای مسافران دارند، مشاهده می شود بسیاری از افراد برای سفر به این شهر اقدام به تهیه بلیطهوایی آنتالیا می کنند. برای این امر دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید، بلکه می توانید از طریق اینترنت و سایت های اینترنتی معتبر از جمله سایت گلفام سفر اقدام به رزرو آنلاین بلیط هواپیما کنید. توجه داشته باشید که باید تاریخ سفر، مبدا سفر و مقصد سفر تان را در این سایت وارد کرده تا پیشنهاد هایی برای خرید آنلاین بلیط آنتالیا برای شما آورده شود. سپس در این مرحله می توانید با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر دارید نوعی از بلیط این شهر را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

رزرو تور آنتالیا

رزرو بلیط هواپیما آنتالیا از نوع سیستمی

در هنگامی که قصد داشته باشید اقدام به رزرو بلیط هواپیما آنتالیا کنید یکی از مهمترین گزینه هایی که پیش روی شما قرار می گیرد انتخاب نوع بلیط سیستمی یا بلیط چارتری می باشد. توجه داشته باشید اگر بلیط سیستمی این شهر را انتخاب کنید باید آن را از شرکت هواپیمایی ارائه دهنده بلیط رزرو کرده و توجه داشته باشید که بلیط های سیستمی در تمامی طول سال در مسیر تهران به آنتالیا یک قیمت دارد. البته باید بدانید که قیمت بلیط سیستمی آنتالیا برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال نصف بزرگسالان می باشد و برای کودکان زیر دو سال نیز رایگان است. این نوع بلیط تورآنتالیا قابل استرداد بوده یعنی در صورتی که پس از رزرو بلیط سیستمی آنتالیا، نظر شما درمورد سفر به این کشور تغییر کرد یا بخواهید تاریخ سفر تان را تغییر دهید این امکان برای شما وجود دارد.

رزرو بلیط چارتری آنتالیا

حال علاوه بر اینکه بلیط هواپیما آنتالیا به صورت سیستمی عرضه می شود، لازم است بدانید برخی از آژانس های مسافرتی اقدام به تهیه تمامی بلیط های موجود در مسیر آنتالیا کرده و سپس به مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها سعی می کنند با توجه به شرایط پرواز، برای هر بلیط قیمت مختلفی را در نظر بگیرند که این امر موجب شده است در بیشتر اوقات قیمت بلیط چارتری آنتالیا نسبت به نوع سیستمی آن مقرون به صرفه تر باشد. زیرا با نزدیک شدن به زمان سفر هنگامی که آژانس های مسافرتی مشاهده کنند تمامی صندلی های هواپیما پر نشده است برای این که افراد بیشتری را ترغیب به خرید بلیط ارزانآنتالیا کنند، قیمت بلیط را کاهش می دهند. در سایت گلفام سفر نیز بلیط های چارتری آنتالیا نمایش داده شده که شما می توانید از این طریق به راحتی بلیط ارزان قیمت این شهر را تهیه کنید.

رزرو بلیط هواپیما آنتالیا از ایرلاین های مختلف

یکی از مهمترین مواردی که در خرید بلیط چارتری آنتالیا تاثیرگذار است، شرکت هواپیمایی ارائه دهنده این بلیط ها می باشد. به طوری که لازم است بدانید در حال حاضر امکان خرید بلیط این شهر از ایرلاین های داخلی و خارجی متعددی فراهم است. در این بین مشاهده می شود تعداد زیادی از مسافران برای صرفه جویی در زمان از هواپیماهای خارجی جهت مسافرت استفاده می کنند و با وجود این که شهر آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای گردشگری در مدیترانه است مشاهده می شود همه روزه سفرهای زیادی به این شهر انجام می شود که می توان گفت هواپیمایی ترکیش، هواپیمایی اطلس گلوبال و هواپیمایی پگاسوس از جمله بهترین شرکت های ارائه دهنده بلیط هواپیما آنتالیا هستند. از طرفی لازم است توجه داشته باشید که یکی دیگر از موارد مهمی که بر قیمت بلیط ها تاثیر دارد، کلاس پروازی است به طوری که کلاس های پروازی برای بلیط آنتالیا به سه دسته درجه یک، کلاس تجاری و کلاس اقتصادی تقسیم می شود و هر چه هواپیما انتخاب شده از طرف شما امکانات بیشتری را در اختیارتان بگذارد طبیعتاً باید هزینه بیشتری بپردازید.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

بهترین زمان برای خرید بلیط آنتالیا

قبل از رزرو بلیط آنتالیا یکی از مهمترین مواردی که باید مورد توجه داشته باشید زمان سفر به این شهر است. در این خصوص باید بدانید که انتالیا آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی دارد. به طوری که بین ماه می تا سپتامبر این شهر بسیار آفتابی بوده و از اواخر ماه می به دلیل گرم بودن آب ها طرفداران ساحل به این شهر سرازیر می شوند. اما اگر دوست دارید در خارج از فصل گرم به این شهر سفر کنید انتخاب آوریل گزینه های بهتری خواهد بود. در این زمان همچنین اماکن دیدنی خلوت تر بوده و مشاهده می شود که هتل ها و رستوران ها با قیمت مناسب تری پذیرای گردشگران هستند. از طرفی به طور حتم قیمت بلیط هواپیما تور آنتالیا در فصل کم گردشگر تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

رزرو هتل و تور آنتالیا

علاوه بر این که در سایت گلفام سفر می توانید اقدام به خرید آنلاین بلیطآنتالیا کنید باید توجه داشته باشید که می توانید در این سایت با انواع هتل های بسیار لوکس و مجلل آنتالیا و همچنین اقامتگاه های ارزان قیمت و مناسب این شهر آشنا شوید و سپس بنا به شرایط و بودجه ای که در نظر گرفته اید در اقامتگاه مناسب اقدام به رزرو هتلآنتالیا کنید. تورهای مسافرتی آنتالیا نیز در این سایت متعدد بوده و گردشگران عزیز می تواند با توجه به تاریخی که برای سفر به این شهر در نظر گرفته اند بهترین آن را با قیمت بسیار مناسبی انتخاب نمایند.

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا ,تور ارزان آنتالیا, رزرو آنلاین هتل آنتالیا, تور لوکس آنتالیا, بلیط هواپیما آنتالیا, خرید آنلاین تور آنتالیا, آب و هوای آنتالیا,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 253 تاريخ : سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 14:37

بهترین تور گردشگری تفریحی آنتالیا

تور آنتالیا را می توان یکی از بهترین تورهای گردشگری تفریحی دانست که هر ساله خیل عظیمی از گردشگران از جای جای نقاط جهان این شهر را به عنوان مقصد انتخاب می نمایند. قبل از شرکت در این تور باید با مواردی آشنایی داشته باشید که از جمله این موارد می توان به میزان هزینه ها و همچنین جاذبه های مقصد اشاره نمود. آنتالیا مملو از جاذبه های گردشگری و مراکز فروش متعددی می باشد که می توانید بهترین لحظات را در این شهر پشت سر بگذارید. در ادامه به بررسی دقیق این موارد پرداخته ایم:

بهترین تور آنتالیا

پرطرفدارترین تور آنتالیا

تور آنتالیا را می توان از جمله تورهای پرطرفدار دانست که این تور به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و بی شک در این سفر می توانید بهترین لحظات را سپری نمایید. آنتالیا مرکز استان آنتالیا در ترکیه بوده و از اهمیت گردشگری بالایی برای این کشور برخوردار می باشد و به همین دلیل هر ساله شاهد سفر خیل عظیمی از گردشگران به این شهر هستیم. توجه داشته باشید که تور های متعددی به مقصد آنتالیا برگزار می شود که از این میان می توانید بهترین تور را انتخاب کرده و نسبت به سفر اقدام نمایید. سفر به همراه تور گلفام سفر می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد که سفر به این شهر را لذت بخش تر خواهد کرد. قبل از سفر به آنتالیا باید حتما با مواردی آشنایی داشته باشید تا پس از رسیدن به مقصد دچار سردرگمی نشوید و از جمله مهمترین آنها می توان به آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری مقصد اشاره نمود. آنتالیا علاوه بر جنبه گردشگری که دارد برای کسانی که تمایل به خرید عمده داشته باشند نیز مناسب خواهد بود و به همین دلیل در تمامی فصول سال شاهد حضور گردشگران متعددی در این شهر هستیم.

 

بهترین زمان شرکت در تور شهر آنتالیا

بی شک آشنایی داشتن با بهترین زمان رزرو آنلاین هتل آنتالیا می تواند سبب شود که بهترین و لذت بخش ترین سفر را تجربه نمایید. باید بداند که بهترین زمان سفر به آنتالیا را هم از نظر آب و هوا و هم از نظر هزینه ها می توان تعیین نمود و در این رابطه باید گفت: بهترین زمان سفر به آنتالیا از نظر آب و هوا فصول بهار و پاییز می باشد و در این فصول بهترین شرایط جوی را در این شهر شاهد هستیم و میزان بارش به صورت معقول می باشد.در فصل تابستان میزان بارش در کمترین مقدار بوده و دمای هوا نیز به حدی بالا نمی باشد که نتوانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید. توجه داشته باشید که در فصل زمستان شاهد بارش برف در این شهر خواهیم بود و فضای شهر سفید پوش خواهد شد.

بهترین زمان شرکت در تور آنتالیا از نظر هزینه ها را نیز می توان فصولی دانست که گردشگران کمتری این شهر را هدف قرار می دهند و به همین دلیل جهت کنترل هزینه ها و کاهش دادن آن می توانید فصل های تابستان و زمستان را برای سفر انتخاب نمایید.

قیمت تور آنتالیا

مزایای سفر با تور به آنتالیا

سفر با تور آنتالیا مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  در سفر با تور آنتالیا می توانید بهترین لحظات را پشت سر بگذارید.
  •  در طول سفر به همراه تور بیمه هستید و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به سفر خود ادامه دهید.
  •  مسئولین تور آنتالیا به منظور جلب رضایت مسافران یک فرد بومی را به عنوان تورلیدر انتخاب می نمایند که این فرد به دلیل آشنایی کاملی که با مراکز گردشگری منطقه دارد می تواند بهترین راهنما برایتان باشد.
  •  میزان هزینه های سفر با تور نیز پایین تر می باشد.
  •  به همراه تور آنتالیا می توانید تمامی مراکز گردشگری را هدف قرار دهید.
  •  مسئولین تور ابتدا یک برنامه برای سفر تنظیم می نمایند و تمامی مراحل دقیقا طبق برنامه پشت سر گذاشته خواهند شد.
  •  تور این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید به همراه دوستان و آشنایان خود یک سفر لذت بخش را تجربه نمایید.

خرید تور آنتالیا

شرکت در تور آنتالیا راه های مختلفی خواهد داشت که از این میان باید بهترین راه را انتخاب نمایید. در حالت کلی روش های شرکت در تور را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که منظور از روش حضوری مراجعه به آژانس های مسافرتی سطح شهر می باشد و با مراجعه به این مراکز می توانید با انواع تور ها با مقصد آنتالیا آشنایی پیدا کرده و تمامی مشخصات آنها را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که می توانید از مسئولین این آژانس ها راهنمایی های لازم را دریافت کرده و بهترین مورد را انتخاب نمایید. یکی از بهترین راه های شرکت در تور آنتالیا می توان به مراکز فروش بلیط و تور اینترنتی اشاره نمود که با مراجعه به این مراکز می توانید لیست کاملی از انواع تور ها را مشاهده نموده و از میان آنها بهترین مورد را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که با کلیک بر روی هر یک از تور ها می توانید مشخصات دقیق هر یک را به همراه قیمت دقیق مشاهده نمایید و امکان مقایسه تور ها و شرایط خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آنتالیا با یکدیگر وجود خواهد داشت و به همین دلیل می توانید تور مورد نظر را انتخاب و در آن شرکت نمایید.

جاذبه های تور آنتالیا

قیمت تور های آنتالیا

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در این رابطه باید گفت: قیمت تور آنتالیا را نمی توان یک رقم دقیق دانست چرا که تورهای متعددی را به مقصد آنتالیا شاهد هستیم و هر یک از آنها میزان هزینه متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. توجه داشته باشید که موارد متعددی بر تعیین قیمت تور تاثیرگذار خواهد بود و از جمله مهمترین آنها می توان به نوع هتلی اشاره نمود که در آن اقامت خواهید داشت. در سطح شهر آنتالیا هتل های متعددی فعالیت می کنند که به انتخاب خود می توانید هتل مورد نظر را انتخاب نمایید. هتل های آنتالیا را می توان از 5 تا 2 ستاره از یکدیگر تفکیک نمود که هتل های 5 ستاره میزان هزینه بالایی خواهند داشت. نوع بلیط نیز می تواند سبب تعیین قیمت شود چرا که بلیط های هواپیما به مقصد آنتالیا در انواع کلاس های پروازی ارائه می شوند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

خرید بلیط آنتالیا

خرید بلیط هواپیما آنتالیا مهمترین موردی است که حتما باید قبل از سفر نسبت به خرید آن اقدام نمایید و البته در صورتی که به همراه تور گلفام سفر ، سفر  کرده باشید نیازی به خرید بلیط نخواهد بود و تمامی این مراحل توسط مسئولین تور پشت سر گذاشته خواهد شد. باید بدانید که بلیط های هواپیما را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که متناسب با خواسته خود می توانید بلیط هواپیما را انتخاب نمایید. هواپیما ها از نظر میزان خدماتی که ارائه می دهند از یکدیگر تفکیک خواهند شد. جهت خرید بلیط هواپیما باید حتما ویژگی های هر یک از بلیط ها را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین مورد را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که بر روی بلیط تمامی مشخصات آن ذکر شده است.


 

تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفرتور آنتالیا ,قیمت تور آنتالیا ,تور لحظه آخری آنتالیا,...
ما را در سایت تور خارجی | بلیط هواپیما | رزرو هتل | گلفام سفر دنبال می کنید

نویسنده : آرزو آخوندزاده بازدید : 280 تاريخ : سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 1:56